loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 447 یکشنبه 28 دی 1393 نظرات (0)

♫♫♫

نگو تمومه هرچی که بین ما بوده ،نگو خسته شدی
میدونم این مدتی رو که پیشم بودی دلشکسته شدی
نمیشه اینجا منو تنها بذاری تو یه قولی دادی

 

نگو به هم نمیرسیم اینو میدونی خیلی حالم بده
از این سرنوشت دارم درد میکشم دیگه تو عذابم نده
آره نفرین به اونی که زندگی منو به خورد غم داده

یادته زیر بارون همقدمم بودی نگو یادت نیست
تو میرفتی و اونجا من تنها میموندم با چشای خیس
آخرش از دوریت اینجا میمیرم تو خیالت نیست
دارم آتیش میگیرم جز غم و گریه هیشکی یارم نیست
چجوری دلت اومد تنهام بذاری با چشای خیس
یادته که میگفتی بی تو میمیرم نگو یادت نیست

♫♫♫

یادته زیر بارون همقدمم بودی نگو یادت نیست
تو میرفتی و اونجا من تنها میموندم با چشای خیس
آخرش از دوریت اینجا میمیرم تو خیالت نیست
دارم آتیش میگیرم جز غم و گریه هیشکی یارم نیست
چجوری دلت اومد تنهام بذاری با چشای خیس
یادته که میگفتی بی تو میمیرم نگو یادت نیست

 

Download

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 502
  • بازدید ماه : 387
  • بازدید سال : 21,926
  • بازدید کلی : 356,271