loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 303 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

نمی زارم به جز خودم کسی تو فکر تو باشه
 
نمیزارم بدون دیدنت امروز فردا شه
 
نمیزارم حتی لحظه ای دلخورشی ازمن
 
همه حرفاتو هر جا که زدی یادمه حتما
 
بمون به خاطرم عاشقم من تو رو کم دارم
 
خودم کنارتم پیشتم خیلی دوست دارم
 
بمون به خاطرم حاضرم تا آخرش هستم
 
خودم کنارتم پیشتم بهت دل بستم
 
دانلود آهنگ جدید ندیم بانام بمون به خاطرم
 
نمیزارم یه لحظه حس کنی دلت پشیمونه
 
دیگه از این به بعد با خودم همیشه می مونه
 
تو که از چشات هرچی رو پنهون کنی معلومه
 
میدونم عاشقم هستی دلم پیشت آرومه
 
بمون به خاطرم عاشقم من تو رو کم دارم
 
خودم کنارتم پیشتم خیلی دوست دارم
 
بمون به خاطرم حاضرم تا آخرش هستم خودم کنارتم پیشتم همیشه دل بستم
MP3 320
 
MP3 128
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 170
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 673
  • بازدید ماه : 558
  • بازدید سال : 22,097
  • بازدید کلی : 356,442