loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 222 یکشنبه 13 مرداد 1392 نظرات (0)

آیا تا به حال روش های متفاوتی برای از بین بردن خال های صورتتان به کار برده اید اما جواب نگرفته اید؟همانطور که می دانید روش های مختلفی برای از بین بردن خال ها وجود دارد . برخی از این روش ها خیلی پر هزینه و دردناک است اما روش های خانگی بدون درد و هزینه نیز وجود دارد و شما باید با توجه به شدت مشکلتان و مدت زمانی که برای حل این مشکل زمان دارید ، یکی از این روشها را انتخاب کنید. استفاده ازعسل ، سال هاست که به عنوان یک روش خانگی کم هزینه و موثر برای از بین بردن خال ها شناخته شده است اما مستلزم زمان و صبر است.

Ali♥ بازدید : 221 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

آشنایی با راهکارهایی برای زیبا به نظر رسیدن با آرایش کمتر:

آرایش می‌تواند یک زن را زیبا‌تر کرده و یا زشت‌ کند. اگر بیش از اندازه آرایش کنید ممکن است زشت تر شوید!

رنگ های خاص ( مانند رنگ های روشن و رنگ های تیره ) می تواند ظاهر شما را بیش از اندازه آرایش شده و یا خیلی مصنوعی نشان دهد. زمانی ایده آل به نظر خواهید رسید که آرایشی طبیعی و ساده داشته باشید، قطعا شما نمی خواهید یک دلقک بنظر برسید. کمتر آرایش کنید و همچنان خوب به نظر بیایید.زیاد آرایش کردن باعث کم شدن ارزش شما می شود.

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایبتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

 

Ali♥ بازدید : 286 چهارشنبه 04 اردیبهشت 1392 نظرات (1)


 

 

چندین نفر از ما با مژه‌هایی بلند به دنیا می‌آییم؟ تعداد معدودی از ما. بهتر است این را قبول کنیم که همه خواهان مژه‌های بلند هستند اما همگی از تلاش‌های بی‌فایده خسته شده‌ایم و ترجیحاً از مژه‌های مصنوعی استفاده می‌کنیم تا به ظاهر دلخواه خود برسیم. آیا واقعاً راه حلی برای بلند کردن طبیعی مژه‌ها وجود ندارد؟
 
سرم تقویت کننده مژه
بله هم اکنون سرم‌هایی در بازار به منظور تقویت مژه وجود دارد اما اکثر آن‌ها در واقعیت هیچ تأثیری روی مژه‌های شما ندارند. شرکت‌های تولید کننده محصولات آرایشی از اهمیت زیبایی برای خانم‌ها با خبر هستند و هر ساله محصولات جدیدی با تضمین بلند کردن مژه‌های شما به بازار روانه می‌کنند که اکثراً بی‌فایده هستند.
 
قبل از خرید هر محصول آرایشی بخصوص این سرم‌های تقویت کننده چه از طریق اینترنت چه از بازار فروش راجع به آن به خوبی تحقیق کنید! مطالب مربوط به آن را بخوانید و نظر افراد حرفه‌ای را بپرسید و بعد تصمیم بگیرید که کدام محصول واقعاً می‌تواند زیبایی را به مژه‌های شما عرضه کند. متأسفانه بسیاری از محصولات ارزان در مقایسه با گرانقیمت‌ترها تأثیر کمتری خواهند داشت. شاید عقلانی باشد که با هزینه بیشتر محصولی مفید انتخاب کرد تا با هدر دادن پول، هر چند ناچیز از محصول خریداری شده نتیجه‌ای نگرفت.
 
روغن زیتون
یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توانید برای تقویت مژه‌های کوتاه در خانه امتحان کنید استفاده از روغن زیتون است. روغن زیتون به صورت طبیعی پوست شما را مرطوب کرده و پوست اطراف چشم شما را جوان‌تر می‌کند. هرشب مقداری ازین روغن را به پلک‌های خود، محل رویش مژه‌ها بمالید و قدری ماساژ دهید و فردا صبح چشم‌های خود را با آب ولرم شست‌و‌شو دهید.
 
وازلین
وازلین ماده‌ای است که در هر خانه‌ای یافت می‌شود. برای استفاده از وازلین ابتدا ناحیه اطراف چشم‌ها را شسته و آن را خشک کنید. مقداری وازلین برداشته با استفاده از انگشت اشاره خود وازلین را از ریشه به نوک مژه‌ها بمالید. دقت کنید که مژه‌های خود را نکشید زیرا اینکار باعث ریزش و آسیب آن‌ها می‌شود. به آرامی اطراف چشم خود را ماساژ داده و از یک خواب آرام و راحت لذت ببرید. صبح فردا دقت کنید که قبل از انجام هر آرایشی روی چشم‌ها وازلین باقیمانده را شسته باشید.
 
با انجام روش‌های گفته شده شما نه تنها متوجه رشد بیشتر و بهتر مژه‌هایتان می‌شوید بلکه خواهید دید که مژه‌هایتان قوی‌تر و محکم‌تر شده‌اند.
تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 151
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 173
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 650
  • بازدید ماه : 535
  • بازدید سال : 22,074
  • بازدید کلی : 356,419