loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 571 جمعه 24 مرداد 1393 نظرات (0)

متن آهنگ با تو امیر تتلو

 ♫♫♫

تو بهم دادی آرامشو حالا که
دل من باهاته شکر
با تو انگار همچی آماده شد
نمیخواد که بگیری آمارشو
بدنتو چفت ِ تنمه غیر بغلت
که شبا خـوابم نمیره..
یکیو دارم که فقط مالِ منه
میخــواد بــا من بمیـره..

 

با تو تنها ، نمیپرم با حتی یه آدم ناتو هرجا
نمیدم دست احدی آتو ، فردام
نمیگیره هیچکسی جاتو ، از ما
با تو..
نمیپرم با حتی یه آدم ناتو..
نمیدم دست احدی آتو ..
نمیگیره هیچکسی جاتو..

نمیدونم برای چی
با تو خوبه همچی
میشه که ساعتا با هم تنها بی خیال ِ همه شیم
اصلا” پیش ِ همه بده شیم
از شلوغی ها زده شیم
نفسهامون وصله جدا ممکنه که خفه شیم

 ♫♫♫

با تو انگار همه چی مطلوبه
ببین چقدر مرامو معرفت خوبه
هرچقدر گذشته ها بد بوده
ولی باز نیست مثل ما توی این محدوده
همه چیزو واسه اینکه دلت کنار دلم بــاشه من ساختم..
کی گفته اونایی که مال همن اونایی که عــاشقن باختن

با تو تنها ، نمیپرم با حتی یه آدم ناتو هرجا
نمیدم دست احدی آتو ، فردام
نمیگیره هیچکسی جاتو ، از ما
با تو..
نمیپرم با حتی یه آدم ناتو..
نمیدم دست احدی آتو ..
نمیگیره هیچکسی جاتو

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 509
  • بازدید ماه : 394
  • بازدید سال : 21,933
  • بازدید کلی : 356,278