loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 315 شنبه 12 بهمن 1392 نظرات (0)

پيام صادقيان با انتشار اين عكس در اينستاگرام پاسخ جالبي به پيشنهاد استقلالي‌ها داد. صادقيان نوشت:«واقعا اين استقلالي‌ها چه فكري كردن كه مي‌خوان منو ببرن استقلال؟ عشق تو ايران فقط پرسپوليس» به‌نظر مي‌رسد با اين توضيحات واضح و شفاف صادقيان خيال هواداران پرسپوليس كمي راحت شده است.

Ali♥ بازدید : 256 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

مهناز افشار یکی از هنرمندان سینما در حاشیه برگزاری مراسم گلریزان دهلیز درخواستی ازعلی کریمی کرد که جالب به نظر رسید

علی کریمی هم مثل چندین بازیگر سینما و تلویزیون مهمان ویژه مراسم گلریزان فیلم دهلیز بود در این مراسم که مهناز افشار ، مهتاب کرامتی محمد رضا گلزار و ... حضور داشتند که در همین مراسم مهناز افشار از علی کریمی در خواستی کرد وی تقاضا کرد که علی کریمی در نیم فصل حتی اگر شده به خاطر هواداران به پرسپولیس برگردد.

 

 

علی کریمی در ابتدای فصل به علت به توافق نرسیدن با باشگاه پرسپولیس و علی دایی به تیم نرفت و به تراکتور سازی تبریز پیوست.

Ali♥ بازدید : 229 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو با تمدید قراردادش تا سال 2018 با تیم رئال مادرید انگار برای خودش یک هدیه خریده است این ستاره پرتغالی تیم رئال مادرید که علاقه زیادی به خرید ماشین های زیبا و گرانقیمت دارد با خرید آخرین مدل ماشین فراری به قیمت 1.3 میلیون دلار در حال گشت و گذار در خیابان های مادرید است او این ماشین را از نمایندگی این کمپانی ایتالیایی در پرتغال خریده است.

Ali♥ بازدید : 226 پنجشنبه 14 شهریور 1392 نظرات (0)

مجوز بازی مهاجم ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس تهران صادر شد تا این بازیکن بتواند تیمش را در مسابقات فصل جاری همراهی کند. البته حضور این بازیکن در دربی 77 بستگی به نظر علی دایی دارد.

Ali♥ بازدید : 228 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

مسوت اوزيل، هافبک تيم ملي فوتبال آلمان در آخرين روز نقل‌و‌انتقالات تابستاني در ازاي 50 ميليون يورو سانتياگوبرنابئو را ترک کرد و به جمع توپچي‌هاي لندن ملحق شد.

به گزارش تسنيم،سسک فابرگاس، هافبک پيشين تيم فوتبال آرسنال معتقد است اوزيل مي‌تواند در لندن به موفقيت‌هاي خود ادامه دهد. وي در اين خصوص گفت: اوزيل پس از کريستيانو رونالدو بهترين بازيکن رئالي‌‎ها بود. متعجبم که چرا کهکشاني‌ها او را فروختند! سبک بازي من و اوزيل شبيه به هم است و فکر مي‌کنم او خريدي فوق‌العاده براي آرسنال است.

وي در خصوص شرايط خود اظهار داشت: از چالش‌هاي دشوار لذت مي‌برم و شايد موفق شدن در بارسلونا بزرگ‌ترين چالش موجود براي من باشد. ترک بارسلونا هيچ‌گاه در ذهنم نبوده است و اميدوارم در اين تيم بازنشسته شوم.

هافبک 26 ساله آبي‌و‌اناري‌پوشان تصريح کرد: زماني‌که به بارسلونا پيوستم باشگاه‌هايي وجود داشتند که اگر به آنها ملحق مي‎شدم پول بيشتري نصيبم مي‌شد. زماني هم که در آرسنال بودم نسبت به امروز پول بيشتري در مي‌آوردم ولي حتي با اين وجود اگر درآمدي 2 برابر حالا پيشنهاد شود حاضر به ترک نيوکمپ نيستم.

فابرگاس 26 ساله تا ماه ژوئن 2016 با تيم بارسلونا قرارداد دارد و در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستاني باشگاه منچستريونايتد به شدت به دنبال او بود.

Ali♥ بازدید : 216 چهارشنبه 13 شهریور 1392 نظرات (0)

 

مسوت اوزیل با امضای قراردادی 5 ساله به ارزش 40 میلیون پوند به آرسنال پیوست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آرسنال که در فصل نقل و انتقالات تابستانه نتوانست خرید بزرگی انجام دهد ، در نهایت با مسوت اوزیل هافبک آلمانی رئال‌مادرید به توافق رسید و با این بازیکن قرارداد 5 ساله به ارزش 40 میلیون پوند امضا کرد. اوزیل پس از توافق با باشگاه آرسنال، دومین مرحله معاینات پزشکی خود را نیز با این باشگاه انجام داد. این بازیکن در آرسنال به طور هفتگی 130 هزار پوند دریافت خواهد کرد. به این ترتیب مسوت اوزیل به گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ آرسنال و گرانقیمت ترین بازیکن آلمانی تبدیل شد.

اوزیل در بازی هفته گذشته رئال‌مادرید برابر اتلتیک‌بیلبائو از روی نیمکت ذخیره‌ها شاهد پیروزی تیم سابقش بود.

 

Ali♥ بازدید : 430 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شنیده می شود یکی از فوتبالیست های مطرح کشورمان که هم اکنون در لیگ برتر ایران بازی می کند حسابی عاشق یک دختر اتریشی شده و در آینده ای نزدیک با هم ازدواج خواهند کرد.

Ali♥ بازدید : 204 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (0)

کمیسیون پزشکی باشگاه فولام با بررسی مدارک پزشکی و عکس های گرفته شده از مچ پای ستاره ایرانی این تیم ، ناامید کننده ترین خبر به اردوی تیم ملی ایران مخابره شد. دژاگه که دچار پارگی در عضلات متصل به مچ پایش شده است ، باید شنبه جراحی شود و برای این عمل باید 12 هفته استراحت مطلق داشته باشد.
یعنی به این ترتیب دیگر او هر سه بازی انتخابی جام جهانی را در راند فینال از دست می دهد و کارلوس کی روش بهترین بازیکنش در خط حمله را به همین سادگی از دست داده است.
دژاگه در بازی فولام و کویینز پارک رنجرز آسیب دید ، درحالی که مارتین یول و کارلوس کروش انتظار داشتند که او تنها 2 هفته دور از میادین باشند اما خیلی ساده این بازیکن فصل را 3 ماه زودتر به پایان برد.

تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 520
  • بازدید ماه : 405
  • بازدید سال : 21,944
  • بازدید کلی : 356,289