loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 207 پنجشنبه 10 مرداد 1392 نظرات (0)

 

شرکت همراه اول اعلام کرد از روز سه شنبه 15 مرداد ماه، هزینه جابه جایی و بین شهری سیم کارت های این شرکت حذف خواهد شد.

به این ترتیب از روز 15 مرداد هزینه جابه‌جایی و بین‌شهری از مکالمات همراه اول حذف و تعرفه مکالمه در سراسر شبکه همراه اول مانند اپراتور دوم و سوم تلفن همراه یکسان خواهد شد.

هنوز خبری از تعرفه یکسان همراه اول در دست نیست. اما طبق مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، باید عددی بین 515 ریال تا 618 ریال برای هر دقیقه مکالمه با سیم‌کارت‌های دائمی محاسبه شود. تعرفه‌ مکالمات سیم‌کارت‌های اعتباری نیز تغییر خواهد کرد.‌

همچنین از روز 15 مرداد طرح هم‌کدسازی تلفن ثابت نیز به اجرا در می‌آید که این طرح هم‌اکنون اجرا شده، اما قرار است پس از روز اعلام شده، طبق زمان‌بندی در باقی استان‌های نیز پیگیری شود. براساس طرح هم‌کدی کدهای داخل استانی حذف و تعرفه ‌مکالمه در محدوده داخل استان به تعرفه شهری تغییر می‌کند.

تعرفه هر پالس مکالمه در استان‌های هم‌کد شده فعلا 58.17 ریال است که مشخص نیست تغییری کرده یا خیر.

Ali♥ بازدید : 323 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

وقوع چنین رویدادی یک واقعه عجیب و در عین حال بی‌سابقه است. درگزارش یکی از روزنامه‌های ترکیه  آمده است که یک بره از یک گوسفند در یکی از روستاهای ایزمیر  به دنیا آمد، اما زنده نماند. نکته جالب در تولد این بره مرده آن است که این حیوان صورت انسان دارد و باعث شد تا دامپزشکی که مسوولیت به دنیا آوردن آن را داشته باشد به شدت شوکه شود.

ارهانالی بول ـ دامپزشک مسوول ـ در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی ترکیه، خاطر نشان کرد: من برای زنده نگهداشتن مادر مجبور به عمل شدم. من پیش از این گوساله دو سر و چهار چشم و حتی پنج پا هم دیده بودم، اما تولد این بره با سر انسان بسیار غیر‌قابل باور است.
وی یادآور شد: من احتمال می‌دهم که به دلیل ازدیاد و انباشت ویتامین A در بدن گوسفند مادر، این بره به چنین وضعی به دنیا آمده باشد.
گفتنی است، سال گذشته نیز در زیمباوه چنین بره‌ای به دنیا آمد و حتی چند ساعت نیز زنده ماند، اما به شدت باعث ترس و وحشت مردم روستایی شده بود.
فرماندار استان ازمیر نیز اضافه کرد: تولد این بره مرده با سر انسان بسیار دلهره‌آور و ترسناک است. تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم، انگار که سر انسان بر روی بدن بره‌ای باشد.

Ali♥ بازدید : 212 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

پایگاه خبری الجوار عراق نوشت: امروز خبری در سایت‌های مختلف خبری و غیر خبری جهان عرب و حتی برخی از سایت‌های غیر عربی منتشر شد مبنی بر اینکه جسد "کورت وسترگارد" کاریکاتوریست اهانت کننده به پیامبر(ص) در حالیکه در آتش سوخته شده بود، در نزدیکی منزلش پیدا شد. این خبر تابدین لحظه از سوی دولت دانمارک تأیید یا تکذیب نشده است.

"کورت وسترگارد" دو روز پیش توسط یک جوان اهل کشور سومالی که یک کلت به همراه داشت، مورد تهدید قرار گرفت اما توانست از دست وی جان سالم بدر ببرد. پس از تیراندازی جوان سومالی به سمت کاریکاتوریست موهن، اهالی محله فورا پلیس را خبر کرده و جوان سومالی را بازداشت کردند.

Ali♥ بازدید : 201 دوشنبه 17 تیر 1392 نظرات (0)

رئیس ستاد استهلال استان تهران گفت: مبنای رؤیت هلال ماه براساس دیدگاه مقام معظم رهبری، رؤیت با چشم مسلح یعنی با دوربین است چون ابتدای ماه شعبان با چشم غیر مسلح، رؤیت شده است از این رو سه شنبه سی‌ام ماه شعبان خواهد بود.

 
حجت‌الاسلام محمد تقدیری، رئیس ستاد استهلال استان تهران در گفت‌وگو با فارس گفت: آن دسته از مراجعی که رؤیت هلال ماه را با دوربین، کافی می‌دانند عنوان می‌کنند سه شنبه(18 تیرماه) روز سی‌ام ماه شعبان است از این رو هلال ماه مبارک رمضان در روز دوشنبه برای هیچ یک از افراد، چه با دوربین و چه با چشم، قابل رؤیت نخواهد بود.

Ali♥ بازدید : 220 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

محققان سوئیسی طرح مفهومی ارائه کرده‌اند که شامل ادغام سفرهای هوایی ‌با انعطاف پذیری حمل و نقل ریلی است.
صفهای طولانی در فرودگاه‌های شلوغ و پر تردد جهان یکی از مشکلات مهم سفرهای هوایی محسوب می‌شود، اما تلفیق سفرهای هوایی - ریلی می‌تواند این مشکلات را تا حد زیادی بر طرف کند.
محققان شرکت EPFL از سال 2009 میلادی در حال کار بر روی پروژه مفهومی Clip-Air هستند که شامل سوار شدن به هواپیما بدون نیاز به حضور در ترمینال فرودگاه است!

Ali♥ بازدید : 390 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (1)

 

یکی از لحظاتی که همواره جهان در انتظار استماع بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده، لحظاتی پس از انداختن رای ایشان در صندوق رای است.

مقام معظم رهبری از سال 1368 تاکنون شش بار در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده و در اولین دقایق زمان رای‌گیری رای خود را به صندوق انداخته‌اند تا همانطور که به مردم بارها توصیه کردند، خودشان نیز جزو "اولین‌ها" باشند. حضور ایشان در پای صندوق رای در انتخابات‌های مختلف، توسط صدها عکاس و خبرنگار به سراسر جهان مخابره شده است.

Ali♥ بازدید : 236 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

واحد مرکزي خبر/ مرکز اطلاع رساني سوريه از وقوع يک سري انفجارها در مناطق مختلف دمشق خبر داد.

به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره عربي، اين انفجارها در مقر لشکر چهارم در جبل قاسيون و مرکز تحقيقات علمي جمرايا در حومه دمشق رخ داد.

تلويزيون سوريه اعلام کرد به نظر مي رسد اين انفجارها بر اثر حمله موشکي اسرائيل رخ داده باشد.

همچنين صداي انفجارهايي در تيپ 105 رياست جمهوري رخ داده است.

فعالان سوري گفته اند احتمالاً اين انفجارها انبارهاي تسليحات و مهمات تيپ چهارم در جبل قاسيون را هدف قرار داده است.

گفتني است شبکه هاي عربي و انگليسي زبان از جمله بي بي سي هم از وقوع انفجار بسيار شديد در اثر حمله موشکي تل آويو به حومه دمشق خبر دادند.

Ali♥ بازدید : 198 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رضا روستا آزاد با اشاره به عملی شدن آموزش متن باز از ابتدای مهرماه، گفت: جزوات درسی استادان در گروه فنی مهندسی به صورت پایلوت از مهرماه سال جاری روی پورتال آموزش متن باز قرار می گیرد؛ البته گروه های علوم انسانی نیز آمادگی خود را اعلام کرده اند که فضا برای فعالیت این گروه هم باز است.

وی درباره پورتال آموزش متن باز، تاکید کرد که به علت برخی مشکلات مالی این پورتال با تاخیر رونمایی خواهد شد.

Ali♥ بازدید : 234 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

 

  با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، دیدگاهها و معیارهای مختلفی در خصوص  انتخاب کاندیدای مطلوب، از سوی  برخی فعالان و جریانات سیاسی ارائه شده است. معیارهایی مانندکاندیدای رای آور، صالح مقبول و معیارهای دیگری از این قبیل. حال با توجه به اینکه در کشف معیارها، دیدگاهها و نظرات مقام معظم رهبری ملاک و مدنظر است، لازم است تا با مراجعه به  بیانات ایشان، معیار انتخاب کاندیدای مطلوب را بدست آورده و براساس آن نسبت به انتخاب رئیس جمهور مطلوب اقدام کنیم.

با ملاحظه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف جامعه، مشخص می شود که ملاک ایشان در انتخاب رئیس جمهور مطلوب، انتخاب کاندیدای اصلح است. بر این اساس برآنیم تا با در نظر گرفتن معیار مزبور، به بررسی «ضرورت انتخاب اصلح»، «ویژگی های فرد اصلح»، «تکلیف گرایی یا نتیجه گرایی در انتخاب» و همچنین «روش شناسایی فرد مطلوب» از دیدگاه مقام معظم رهبری بپردازیم.

Ali♥ بازدید : 233 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

سازمان OASIS پروتکل مورد نیاز برای تبادل پیام در نسل جدید اینترنت موسوم به اینترنت اشیا را مشخص کرد. تعیین این پروتکل که MQTT یا (the Message Queuing Telemetry Transport) نام دارد، یکی از چالش های اساسی برای پیشبرد نسل جدید اینترنت بوده زیرا تا پیش از این تبادل پیام در اینترنت اشیا با دشواری های مختلفی مواجه بوده است.
 
پروتکل یاد شده که شباهت های زیادی با استاندارد مشهور HTTP دارد راه را برای به اشتراک گذاری ساده دیتا در دنیای مجازی هموار می کند. منظور از اینترنت اشیا افزایش روزافزون اتصال وسایل مختلف و ریزپردازنده های موجود در آنها به اینترنت است. این ریزپردازنده ها عموماً در داخل حسگرهایی نصب می شوند که برای جمع آوری اطلاعات محیطی به کار می روند.
 
بر این اساس در آینده کمتر ابزاری را می توان تصور کرد که به اینترنت متصل نباشد. لذا در دنیایی که با اینترنت اشیا شکل گرفته همه وسایل خانگی، اتومبیل ها و سیستم های مختلف صنعتی و تجاری از طریق اینترنت با یکدیگر در اتصال خواهند بود.
 
اطلاعات گران قیمتی که این ریزپردازنده ها ارائه می کنند به صنایع مختلف در انجام وظایفشان یاری خواهند کرد. پیش بینی می شود تا سال ۲۰۲۰ بیش از ۱۵ میلیارد وسیله مختلف به همین شیوه آنلاین شوند و تا آن زمان ارزش بازار یاد شده از مرز ۱۴ تریلیون دلار خواهد گذشت.
Ali♥ بازدید : 247 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تنوع اپراتورهای ارتباطی و قیمت‌های متفاوتی که این اپراتورها برای مکالمه مشترکان خطوط دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته‌اند موضوعی است که در نهایت موجب می‌شود یک دقیقه تماس‌های تلفنی بر اساس نوع سیم‌کارت مشترک تعرفه‌های مختلفی داشته باشد.

اما تعرفه‌هایی که پیش از این اعمال می‌شدند با فرا رسیدن سال جدید احتمالا دستخوش تغییراتی خواهند شد چرا که چندی پیش معاون سازمان تنظیم مقررات در گفت‌وگو با ایسنا این گونه اعلام کرده بود که قرار است ظرف مدتی کوتاه تعرفه‌ای با عنوان نرخ پایه دولتی برای اپراتورها تصویب شود که بر اساس آن اپراتورها می توانند تا 20 درصد این نرخ پایه افزایش قیمت داشته باشند.

بقیه مطلب در ادامه مطلب

Ali♥ بازدید : 265 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضارواعزام سازمان وظیفه‌ عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولان در صورت عدم ارسال به موقع مدارک مربوط به اعزام به خدمت یا عدم مراجعه به موقع در تاریخ اعزام مشخص شده، غایب محسوب می‌شوند.

وی درباره مهلت معرفی مشمولان گفت: مشمولانی که قبل از ورود به سن مشمولیت (18 سال تمام ) فارغ‌التحصیل شده، انصراف داده، ترک تحصیل کرده یا اخراج شده‌اند، با ورود به سن مشمولیت، حداکثر6 ماه فرصت دارند تا وضعیت خدمتی خویش را مشخص کنند و همچنین مشمولانی که پس از ورود به سن مشمولیت (18سال تمام) فارغ‌التحصیل شده، انصراف داده، ترک تحصیل کرده یا اخراج شده‌اند، از این تاریخ، حداکثر به مدت یکسال فرصت دارند تا وضعیت خدمتی خویش را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مشخص کنند.

علیدوست درباره وضعیت مشمولان غایب در صورت معرفی یا دستگیری گفت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به شش ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند. مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال باشد، علاوه بر شش ماه اضافه خدمت، فراری نیزمحسوب شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی افزود: مشمولان غایب که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، اقدام نکرده‌اند با مشکلات اجتماعی نظیر عدم‌امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم امکان درخواست معافیت کفالت، ممنوعیت خروج از کشور، عدم امکان اخذ گواهینامه ودریافت تسهیلات بانکی و...مواجه می شوند، بنابراین باید وضعیت خدمتی خویش را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مشخص کنند.

Ali♥ بازدید : 200 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پلیس نیویورک اعلام کرد که در منطقه نزدیک ساختمان های دو قلوی مرکز تجارت جهانی که در 11 سپتامبر 2001 در اثر برخورد دو هواپیما فروریختند، قطعه ای متعلق به یکی از هواپیما ها را پیدا کرده است.

این قطعه فلزی که به طول یک مترو نیم است و برچسب شرکت بویینگ روی آن حک شده است، متعلق به چرخ یکی از هواپیماهای برخورد کننده به برج ها بوده است.
این قطعه در محفظه بین دو ساختمان در نزدیکی محل حادثه کشف شده است. گمان می رود این قطعه به موزه 11 سپتامبر در نیویورک منتقل شود.
در حادثه تروریستی 11 سپتامبر نزدیک به 3 هزار تن از شهروندان آمریکا کشته شدند.

Ali♥ بازدید : 332 سه شنبه 08 اسفند 1391 نظرات (0)
با تصویب کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت از طریق فناوری ADSL براساس پارامترهای سرعت، ضریب اشتراک و حجم مورد استفاده محاسبه می‌شود.
 
به گزارش ایسنا، لطف اله سبوحی - معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی - افزود: پیش از این براساس مصوبه 49 کمیسیون تعرفه خدمات اینترنت پرسرعت مبتنی بر سرعت و ضریب اشتراک تدوین شده بود که عدم شفافیت در میزان استفاده، ناهمگونی در تعرفه‌های خدمت‌دهندگان اینترنت و عدم انطباق تعرفه‌ها با حجم مورد استفاده کاربران را در پی داشت.
 
معاون سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی با اشاره به ضرورت انطباق محاسبه تعرفه خدمات اینترنت با روال‌های موجود در دنیا اظهار کرد: کاهش تعرفه‌ها به صورت پلکانی با افزایش حجم مورد استفاده توسط کاربران، تعیین کف برای تعرفه‌ها به منظور جلوگیری از رویه‌های ضدرقابتی از مواردی است که در مصوبه جدید کمیسیون پیش‌بینی شده است.
 
وی گفت: با در نظر گرفتن منافع کاربران و ارائه‌کنندگان خدمات در مصوبه 152، مکانیسمی به صورت پویا تعریف شده که براساس آن در صورت تغییر تعرفه پهنای باند اینترنت بین‌الملل و خدمات انتقال، تعرفه خدمات اینترنت برای کاربران نهائی متناسب با این پارامترها در هزینه نهایی تعدیل می‌شود.
 
سبوحی تصریح کرد: با توجه به ماهیت نامتقارن خدمات ADSL که در آن مشترکین نسبت به دریافت اطلاعات از شبکه اقدام می‌کنند در این مصوبه ارائه‌کنندگان خدمات ملزم شدند در محاسبه ترافیک مشترکان، برای مجموعه دریافت و ارسال، به میزان 25 درصد حجم ترافیک اضافی برای مشترکین پیش‌بینی کنند.
 
معاون بررسیهای فنی و صدور پروانه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در تشریح تفاوت بین مصوبه 49 و 152 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره خدمات اینترنت پرسرعت گفت: در مصوبه قبلی حداکثر ضریب اشتراک یک به 10 تعریف شده بود که در مصوبه 152 به منظور بهبود کیفیت خدمات، حداکثر ضریب اشتراک یک به 8 تعیین شده و ارائه‌کنندگان خدمات موظف شدند سرعت خط را به میزان یک به 8 برای مشترکان تضمین کنند و برای ضرایب اشتراک کمتر از این مقدار نیز تعرفه تغییر نمی‌کند.
 
سبوحی افزود: در مصوبه جدید ارائه‌کنندگان خدمات موظف شده‌اند در بسته‌های تعرفه‌ای خود نرخ سرعت خط و مدت زمان ارائه خدمات را به صورت شفاف به متقاضیان ارائه کرده و در قرارداد مشترکین لحاظ کنند.
Ali♥ بازدید : 209 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (1)

در قیمت‌ گذاری جدید خودروها که در پی مصوبه قیمت‌‌گذاری خودرو از سوی خودروسازان و سازمان حمایت اعلام شده است .

 تیبا ۱۹ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان
سایپا ۱۴۱ مدل SX‌ معادل ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان
سایپا ۱۱۱ مدل EX معادل ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
سایپا ۱۱۱ مدل SX معادل ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
سایپا ۱۳۲ مدل EX معادل ۱۷ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان
سایپا ۱۳۲ مدل SX معادل ۱۹ میلیون ۹۵۰ هزار تومان
سایپا ۱۳۲ مدل SL معادل ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
سایپا ۱۳۲ مدل LE معادل ۱۶ میلیون و  ۷۰۰ هزار تومان

قیمت سایپا ۱۳۱ مدل SX نیز از سوی خودروسازان و با تأیید سازمان حمایت ۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و قیمت مدل EX این خودرو ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت LE این خودرو ۱۶٫۵ میلیون تومان تعیین شده است .

قیمت هر دستگاه سایپا ۱۳۱ مدل SL نیز ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مشخص شده است . قیمت جدید تندر ۹۰ پارس خودرو ۳۶ میلیون تومان تعیین شده است.

 

پژو پارس سال ۳۰ میلیون تومان
تندر ۹۰ با استاندارد یورو ۴ مدل E2 معادل ۳۶ میلیون تومان
تندر ۹۰ مدل E1 تندر ایران خودرو ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V2 معادل ۳۷٫۵ میلیون تومان و مدل V9 این خودرو ۴۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V8 نیز ۳۶ میلیون تومان تعیین قیمت شده است .

ایران خودرو قیمت هر دستگاه پژو پارس اتوماتیک را نیز ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است .

نوع LX پژو پارس نیز ۳۳٫۵ میلیون تومان و نوع ELX این خودرو ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است .

قیمت پژو پارس معمولی دوگانه‌سوز ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده و سمند سورن ELX  معادل ۳۰ میلیون تومان می باشد .

در مورد وانت بار دوگانه‌ سوز نیز می‌توان به دو نوع قیمت‌گذاری ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بر اساس آپشن خودرو اشاره کرد .

وانت باردو بنزینی ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است .

ایران خودرو و سازمان حمایت قیمت هر دستگاه رانا با استاندارد یورو ۴ را ۳۲٫۵ میلیون تومان و قیمت پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک را ۴۲٫۵ میلیون تومان تعیین کرده‌اند .

قیمت سمند LX سال دوگانه‌سوز ۲۶٫۵ میلیون تومان و نوع بنزینی این خودرو ۲۶٫۵ میلیون تومان تعیین شده است . در مورد سمند LX پایه گازسوز نیز می‌توان به قیمت ۲۷٫۵ میلیون تومانی این خودرو اشاره کرد .

قیمت سمند SE نیز ۲۱میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سمند سورن ELX با موتور EF7 نیز ۳۱٫۵ میلیون تومان تعیین شده است .

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ معادل ۳۵٫۵ میلیون تومان
۲۰۶ تیپ ۶ با دنده اتوماتیک ۴۲٫۵ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز ۳۲ میلیون تومان

در مورد پژو ۴۰۵ دوگانه سوز نیز می‌توان به قیمت‌گذاری ۲۵ میلیون تومانی این خودرو اشاره کرد که نوع بنزینی آن در مدل GLX معادل ۲۳ میلیون تومان و مدل SLX این خودرو ۲۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است .

Ali♥ بازدید : 1217 جمعه 13 بهمن 1391 نظرات (0)

باشگاه خبرنگاران: کاربران اینترنت می‌توانند برای دریافت خدمات قانونی vpn در روزهای آینده ثبت‌نام کنند.

مرکز ملی فضای مجازی در روزهای آینده با معرفی یک پرتال عمومی ثبت‌نام متقاضیان دریافت vpn قانونی را آغاز می کند.

در این ثبت نام اشخاص حقوقی مشخصات سازمان، دستگاه یا شرکت خود و IP را که از آن استفاده می کنند و اشخاص حقیقی مشخصات و IP خود را درج خواهند کرد. مدتی طول خواهد کشید تا این اسناد بررسی شود و به تدریج خدمات قانونی vpn داخل کشور ارائه خواهد شد.

مرکز ملی فضای مجازی خدمات قانونی vpn را به منظور ساماندهی فضای فیلترینگ کشور ایجاد می کند تا پس از آن خدمات غیرقانونی vpn اجازه فعالیت نداشته باشد.

اخوان بهابادی رئیس مرکز ملی فضای مجازی در این خصوص گفت: یکی از تبعات خلأ قانونی برای ارائه خدمات vpn این بود که مردم برای دسترسی به بعضی از سایتهایی که به دلیل نبود امکانات کافی در کشور برای اعمال فیلترینگ به اشتباه فیلتر شده بود از ابزارهای فیلترشکن استفاده می‌کردند.

وی افزود: برای مثال یک خبرنگار نیاز دارد به انواع سایتهای خارجی دسترسی داشته باشد حال اگر این خدمت به صورت قانونی در کشور ارائه نشود مجبور است به صورت غیرقانونی به این هدف برسد.

اخوان بهابادی با اشاره به اینکه در بیشتر کشورها نوعی فیلترینگ اعمال می‌شود، گفت: هر کشوری بنا به شرایط خاص فرهنگی خود معیارهایی برای پالایش محتوا دارد و ما نمی توانیم اجازه دهیم که داخل کشور کودکان ما به یک محتوای مبتذل در اینترنت دسترسی داشته باشند.

وی افزود: فیلترینگ در کشور ما دارای نقصهایی است که باید برطرف شود و دلیل آن هم نحوه فیلترینگ داخل کشور است که در حال حاضر بر روی آدرس یا اصطلاحاً URL وجود دارد.

 گفت: به همین دلیل اگر داخل محتوای یک سایت که شاید صدها صفحه داشته باشد یک محتوای مجرمانه در یکی از صفحات آن باشد نرم افزار کل آن سایت اصلی را فیلتر می‌کند.

وی افزود: راه حلهایی برای این منظور پیدا شده است و ما در تلاشیم با کمک مردم و کاربران این نقص را به حداقل ممکن کاهش دهیم.

رئیس مرکز ملی فضای مجازی با بیان اینکه می توان از vpn استفاده‌های مفیدی به ویژه در دور زدن بسیاری از تحریمها کرد گفت: برای مثال یکی از دانشگاههای برتر کشور مورد تحریم علمی قرار گرفت و دسترسی منابع علمی برای دانشجویان این دانشگاه محدود شد که با استفاده از این ابزار و با روشهای ایرانی توانستیم این تحریم را دور بزنیم.

Ali♥ بازدید : 241 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ازوزارت امور خارجه، علی اکبر صالحی افزود: تردیدی نیست که این تجاوز آشکار در راستای سیاست غرب و صهیونیست ها برای فرار رو به جلو و سرپوش نهادن آنان در برابر توفیقات دولت و مردم سوریه در تثبیت حاکمیت و بازگرداندن ثبات و امنیت به این کشور است.

وزیرامورخارجه کشورمان گفت: این اقدام، حقانیت دولت و مردم سوریه در حمایت از مقاومت و دشمنی با صهیونیست ها را اثبات و همسویی گروه های تروریستی و برهم زننده ثبات و آرامش در این کشور را با اهداف صهیونیست ها، بیش از پیش نمایان می سازد.

صالحی همچنین با اشاره به فتنه افروزی دائمی صهیونیست ها علیه ملت ها و کشورهای مسلمان بر لزوم حفظ هوشیاری کشورهای منطقه برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

ارتش سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی سحرگاه چهارشنبه یکی از مراکز پژوهش های علمی ویژه بالا بردن میزان مقاومت و دفاع در یک شهرک در حومه دمشق را بمباران کردند.

Ali♥ بازدید : 182 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: مسکو از حمله جنگنده های اسراییلی به مرکزی در حومه دمشق به شدت نگران شده است .

در این بیانیه با اشاره به این که حمله مذکور به مرکزی در قلمرو یک کشور مستقل صورت گرفته ، آمده است: این اقدام نقض آشکار منشور سازمان ملل می باشد و با هر انگیزه ای هم که صورت گرفته باشد، غیرقابل قبول است.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود گفته است که این کشور تدابیر فوری برای روشن شدن این وضعیت و جزییات آن به عمل می آورد.

این بیانیه همچنین خواستار پایان یافتن هر نوع خشونت در سوریه و خودداری از مداخله خارجی در امور داخلی این کشور و آغاز گفت و گوهای ملی مطابق توافقنامه ژنو شده است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی سحرگاه دیروز یک مرکز تحقیقات علمی ویژه بالا بردن سطح مقاومت در حومه دمشق را بمباران کردند.

بر اساس بیانیه ارتش سوریه، هواپیماهای مهاجم صهیونیستی پس از کشتن دو نفر از کارکنان این مرکز و زخمی کردن پنح نفر دیگر از آسمان این کشور خارج شدند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: پس از اینکه اسرائیل با همکاری کشورهای مخالف سوریه ایادی خود را در داخل این کشور با هدف ضربه زدن به مراکز حیاتی و نظامی سوری ها و محدود کردن نقش حمایتی دمشق از مقاومت فلسطین اجیر کرد، اکنون در راستای این حملات، جنگنده های اسرائیل با نفوذ به آسمان سوریه یکی از مراکز پژوهشی علمی در منطقه ˈجمرایاˈ را بمباران کردند.

Ali♥ بازدید : 307 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

برای اولین بار در ایران، تابلوی بزرگی از یک رئیس جمهور آمریکا در یکی از مهم ترین معابر شهری تهران ، نصب شد!

Ali♥ بازدید : 204 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

سخنگوی جنبش حماس صحت اخبار مبنی بر شرط جنبش فتح برای تحقق آشتی ملی را از طریق انحلال گردان‌های عزالدین قسام تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، سامی ابو زهری، سخنگوی رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اخباری مبنی بر شرط‌گذاری جنبش آزادی بخش فلسطین (فتح) را برای انحلال "گردان‌های عزالدین القسام"، شاخه نظامی جنبش حماس با هدف تحقق آشتی ملی تکذیب و اعلام کرد که این ادعاها صحت ندارد.

ابو زهری خاطرنشان کرد: دیدارها میان حماس و فتح در مصر هنوز آغاز نشده است و مذاکراتی در خصوص این امور صورت نگرفته است.

سخنگوی رسانه‌ای جنبش حماس اعلام کرد: اولین دیدار میان دو جنبش فتح و حماس ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود.

در همین راستا، یحیی موسی، یکی از نمایندگان شورای قانونگذاری جنبش حماس در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی اظهار کرد که جنبش حماس در راستای از بین بردن تمام موانع بر سر راه تحقق آشتی ملی عمل می‌کند.

وی تاکید کرد که حماس درصدد است هر چه سریعتر تمام بندهای آشتی ملی را که بر سر آن توافق شده است، اجرا کند.

یحیی موسی خاطرنشان کرد: هیچ کدام از اخباری که در خصوص پرونده امنیتی و تمایل حماس برای بازسازی ساختار دستگاه‌های امنیتی منتشر شده است، صحت ندارد.

وی اظهار کرد که پرونده امنیتی شامل جزئیات بسیاری است و این پرونده نمی‌تواند از دیگر پرونده‌ها جدا باشد.

Ali♥ بازدید : 198 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

منابع اطلاعاتی یک نشریه عربستان مدعی شدند که بشار اسد همراه با خانواده‌اش هم اکنون در یک کشتی جنگی که روسیه تامین امنیت آن را به عهده دارد، زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، روزنامه الوطن عربستان در شماره روز دوشنبه خود گزارش داد که خانواده و مشاوران بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در یک کشتی جنگی در دریایی مدیترانه سکونت دارند و بشار اسد برای دیدارها و نشست‌های رسمی با هلی‌کوپتر به سوریه سفر می‌کند.

بنا به گفته این منابع خبری هنگامی که بشار اسد به کشورش سفر می‌کند در مکان‌های فاش نشده فرود می‌آید و تحت حفاظت شدید به کاخ ریاست جمهوری منتقل می‌شود.

بر طبق این گزارش، در حالی که اسد اعتماد خود را به دستگاه‌ امنیتی‌اش از دست داده است، کشتی جنگی محافظت شده توسط روسیه محیط امنی را برای وی به وجود می‌آورد.

بنا به گزارش روزنامه عربستانی حضور بشار اسد در این کشتی جنگی نشان‌دهنده این است که وی از سوی روسیه پناهندگی سیاسی دریافت کرده است اما هیچ اظهار نظر رسمی از سوی مسکو ارائه نشده است.

روزنامه عربستانی مدعی است این شرایط اظهار نظر روز یکشنبه سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه را مبنی بر این که حذف بشار اسد از قدرت غیر قابل اجرا است، تقویت می‌کند.

در این گزارش تاکید شده است: حضور بشار اسد در این کشتی ممکن است نشانه‌ای از مذاکرات قریب‌الوقوع در خصوص جنگ در سوریه باشد.

Ali♥ بازدید : 210 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

یک سیارک با عرض 275 متر در جدیدترین مجموعه گذرهای نزدیک اجسام آسمانی از کنار زمین، امروز (چهارشنبه) به نزدیکی زمین خواهد رسید.

دانشمندان برای امروز هرگونه امکان برخورد سیارک آپوفیس را رد کرده‌اند اما احتمال کوچکی وجود دارد که این فرصت در سال 2036 برای این سیارک بوجود بیاید.

امسال این سیارک که نام خود را از یک شیطان اساطیری مصر گرفته، از فاصله 14 میلیون کیلومتری به زمین نزدیکتر نخواهد شد.

دانشمندان از این مواجهه برای ارتقای برآوردهای خود از میزان خطرناک بودن این سنگ آسمانی استفاده خواهند کرد.

دانشمندان ناسا محاسبه کرده‌اند که اگر این سیارک با زمین برخورد کند، یک انفجار معادل با قدرت بیش از 500 مگاتن تی‌ان‌تی ایجاد خواهد کرد.

در مقابل، قدرتمندترین بمب هیدروژنی منفجر شده در زمین تنها 57 مگاتن انرژی آزاد کرده بود.

انتظار می‌رود سیارک آپوفیس در سال 2029 در فاصله بسیار نزدیکی از زمین در 30 هزار کیلومتری سیاره قرار گرفته که درون مدار ماهواره‌های ارتباطی زمین خواهد بود.

مدلهای کنونی یک برخورد احتمالی این سیارک با زمین را برای سال 2036 پیش‌بینی کرده‌اند. هنگامی که این سیارک در سال 2004 کشف شد، دانشمندان احتمال برخورد آن را در سال 2029 یک در 45 محاسبه کردند.

پیش‌بینی‌های ارتقا یافته البته احتمال این تهدید را کمتر کرده است.

جدیدترین مواجهه این سیارک با زمین در حدود نیمه‌های شب بوده و علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را بطور آنلاین در وب‌سایت Slooh مشاهده کنند.

Ali♥ بازدید : 187 سه شنبه 19 دی 1391 نظرات (0)

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: طرح بشار اسد را در چارچوب طرح 6 ماده ای ایران می دانیم و معتقدیم همه کشورهای منطقه و موثرخارج از منطقه باید از این طرح حمایت کنند.

Ali♥ بازدید : 273 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

برخی کارشناسان فضایی از احتمال اجرای آزمایش سیستم ضد ماهواره‌یی توسط چین در ماه جاری خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، برای چندین ماه، شایعاتی در محافل اطلاعاتی و دفاعی آمریکا منتشر شد مبنی بر اینکه آزمایش ضد ماهواره چین قریب‌الوقوع بوده و ممکن است در روز 11 ژانویه(22 دی) که این کشور عملیات جنگ‌افزار ضد ماهواره (ASAT) را درهمین روز در سالهای 2007 و 2010 اجرا کرده بود، اتفاق بیفتد.

گریگوری کولاکی از اتحادیه UCS اظهار کرد: با توجه به نگرانی‌های سطح بالای دولت و فعالیتهای گذشته چین، احتمال زیادی وجود دارد که در هفته‌های آینده یک آزمایش ASAT توسط این کشور انجام شود.

در آزمایش سال 2007، چین یکی از ماهواره‌های از کار افتاده خود را در ارتفاع 850 کیلومتری نابود کرد که حدود 3000 تکه به ضایعات فضایی افزود. در سال 2010 از همین فناوری برای خروج جسمی که در مدار نبود، استفاده شد.

به گفته کولاکی، آزمایش آینده ASAT در صورتی که واقعا وجود داشته باشد، الزاما مخرب نخواهد بود.

وی افزود: فناوری‌های مختلفی وجود دارد که به عنوان سلاح ASAT قابل استفاده هستند و ممکن است اصلا ماهواره‌ای نابود نشود. این آزمایش برنامه‌ریزی شده ممکن است یک فناوری مشابه آزمایشات 2007 یا 2010 باشد که در یک حالت دفاع موشکی یا پروازی باشد یا اینکه برای آزمایش یک فناوری انجام شود که برای انهدام ماهواره نخواهد بود.

برخی از مقامات آمریکایی بر این گمان هستند که شاید چین بخواهد از ارتفاع بدست آمده در سالهای 2007 یا 2010 بالاتر رفته و جسمی را در ارتفاع 20 هزار کیلومتری یا بیشتر به عنوان هدف قرار دهد. این قابلیت دستیابی به مدار میانه‌ای زمین می‌تواند به لحاظ نظری ماهواره‌های ناوبری سیستم موقعیت‌یاب جهانی آمریکا را به خطر بیندازد.

اگرچه به گفته کولاکی، دلایلی خوبی وجود دارد که بر اساس آنها چین برنامه انهدام ماهواره‌ای را در این آزمایش نخواهد داشت چرا که قصد دارد از این بخش از فضا استفاده کرده و در سالهای آتی بیش از 20 ماهواره جدید را به این مدار بفرستد.

Ali♥ بازدید : 207 یکشنبه 17 دی 1391 نظرات (0)

هفته نامه نیوزویک در گزارشی نوشت: اسرائیل و همپیمانان آن طبق ماده «LI» منشور سازمان ملل تنها زمانی می‌توانند برای دفاع از خود به کشوری حمله کنند که آن کشور به آنها حمله کند به این مفهوم که وقوع حمله قریب الوقوع باشد.

این هفته نامه آمریکایی سپس ادامه داد که در خصوص موضوع عراق، «جرج بوش» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا تلاش کرد تا دکترین «دفاع پیش‌‌دستانه» را به وجود آورد که طبق آن آمریکا حق حمله به هرکشوری را دارد که احتمالاً یک روز برای تهدید آمریکا به سلاح دست پیدا می‌کند اما این دکترین جایی در قانون بین‌الملل ندارد.

این گزارش سپس با اشاره به این موارد تأکید کرد که ایران در واقع سال آینده بمب نخواهد داشت حتی اگر غنی‌سازی اورانیوم خود را به سطح ساخت تسلیحات برساند، بنابراین حمله به ایران در سال ۲۰۱۳ به طرز وقیحانه‌ای غیرقانونی و همچنین غیرمسئولانه است.

این هفته نامه آمریکایی در حالی حمله به ایران در سال ۲۰۱۳ را مطرح کرد که «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی چندی پیش ضرب الاجل حمله به ایران را بهار یا اوایل تابستان سال ۲۰۱۳ اعلام کرده بود.

این گزارش با اشاره به استدلال آنهایی که هوای حمله به ایران را در سر دارند، تصریح کرد که حامیان اسرائیل بر این فرض و گمان هستند که این یک «حمله جراحانه» همچون حمله به «اوسیراک» تأسیسات هسته‌ای عراق است که اسرائیل در سال ۱۹۸۱ آن را بمباران کرد و تلفات کمی داشت. (حمله جراحانه در واقع یک اصطلاح نظامی به معنای حمله‌ای است که فقط به قصد از بین بردن هدف نظامی صورت می‌گیرد یعنی هیچ خسارت جانبی به اهداف غیرنظامی وارد نمی‌شود)، اما نطنز که احتمالاً یکی از اهداف هر گونه حمله خواهد بود، حدود ۵ هزار پرسنل دارد. دیگر اهداف بالقوه برای حمله در ایران حدود ۳۷۱ تن هگزافلورید اورانیوم دارد که بمباران کردن آن می‌تواند یک هاله سمی به وجود آورد و به خفه شدن هزاران نفر می‌انجامد.

این گزارش همچنین به دیگر پیامدهای حمله به ایران اشاره کرد که حمله به ایران همچنان با اقدامات تلافی‌جویانه همراه خواهد بود، موشک‌هایی از جانب حزب‌الله به اسرائیل پرتاب می‌شود، تنگه هرمز بسته می‌شود و یا به کشتی‌های نیروی دریایی آمریکا در آنجا حمله می‌شود و جنگ گسترده‌تری متعاقب آن رخ می‌دهد.

این هفته نامه آمریکایی ادامه داد که مسئله قابل بحث این است که قابلیت هسته‌ای به مفهوم ارتکاب جرم با تسلیحات هسته ای نیست، ایران هیچ دعوا و جدالی با مردم یهودی ندارد و گرچه دولت ایران یک جهان بدون اسرائیل را ترسیم می‌کند، اما قصد پرتاب بمب‌ هسته‌ای به تل آویو را ندارد. دولت ایران می‌داند که اسرائیل ۲۰۰ بمب هسته‌ای دارد و برخی از آنها در زیردریایی‌های شرق مدیترانه است و ممکن است در صورت حمله ایران، این بمب‌های هسته ای به تهران پرتاب شود. تنها خطر واقعی دستیابی ایران به سلاح‌های هسته‌ای این است که دولت ایران شکست‌ناپذیر می‌شود و تکثیر سلاح‌های هسته‌ای در سراسر خاورمیانه دنبال می‌شود.

این گزارش در بیان گسترش تسلیحات هسته ای تصریح کرد که تکثیر سلاح هسته‌ای، حوادث هسته‌ای و دسترسی تروریست‌ها به این تسلیحات را ممکن می‌کند. واضح است که استفاده از سلاح های شیمایی، نقض قانون جنگ است و تشعشعات در زمان انتشار قادر به تشخیص نظامیان از غیرنظامیان یا اهداف نظامی از اهداف غیرنظامی و بیمارستان مدارس نیست و بنابراین آسیب ها نامتناسبی را وارد می کند و محیط زیست را تهدید می کند.

این مقاله در پایان با اشاره به خطرات گسترش یک جنگ هسته‌ای نتیجه گیری کرد، اینکه فرزندان ما در جهانی عاری از سلاح‌های هسته ای زندگی کنند به این بستگی دارد که جامعه بین الملل به اندازه کافی از وقوع یک جنگ هسته ای نگران باشند که به تدریج به توافق دست پیدا کنند و فرایند خلع سلاح را نیز کامل کنند

Ali♥ بازدید : 234 دوشنبه 15 آبان 1391 نظرات (0)

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در واکنش به تمدید دوره انحصار رایتل گفت: تحریم برای تمام اپراتورها است و باید تحریم‌ها را دور زد؛ ما نیز با نامه‌نگاری اعتراض خود را اعلام کرده و انتظار اصلاح مصوبه را داریم.
سیدمصطفی سیدهاشمی در گفت‌وگو با فارس در واکنش به تمدید 15 ماهه دوره انحصار رایتل در ارائه خدمات نسل سوم اظهار داشت: این اقدام دارای 3 ایراد اساسی است.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: ایراد نخست، به وجود آمدن انحصار و ایراد دوم، محروم کردن مردم از خدمات است.
وی ادامه داد: ایراد سوم نیز این است که هم‌اکنون بستر برای اپراتورهای دیگر برای اینکه سریع‌تر برای ارائه خدمات نسل سوم و بالاتر تلفن همراه وارد عمل شوند، مهیا است.
سیدهاشمی اظهار داشت: اگر توجیه تمدید دوره انحصار، به دلیل بحث تحریم است که تحریم برای تمام اپراتورها است نه فقط برای یک اپراتور خاص.
رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران افزود: موضوع تحریم برای تمام اپراتورها است و باید تحریم‌ها را دور زد؛ همچنان که ما نیز هم‌اکنون برای شرکت مخابرات ایران تحریم‌ها را دور می‌زنیم و تجهیزات را فراهم می‌کنیم.
وی تاکید کرد: بنابراین انتظار ما این است که به این مصوبه اصلاحیه وارد شود.
سیدهاشمی گفت: در این زمینه ما اقدامات خود را انجام می‌دهیم و با نامه‌نگاری، اعتراض خود را به این موضوع اعلام می‌کنیم.

Ali♥ بازدید : 239 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (1)

تابناک: رادیو صدای روسیه اعلام کرد مدیر ساخت یک پناهگاه برای دوران آخر الزمان گفته است که در صورت یافت شدن ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر علاقه مند برای خرید جا در این پناهگاه عملیات ساخت آن آغاز خواهد شد.

این پناهگاه ۷۴۵ جای و ۲۵ کیلومتر طول خواهد داشت. به گفته مدیر این پروژه در در صورت بروز حملات بیولوژیکی، بلایای طبیعی، بلایای تکنولوژیک، تروریستی می توان در این پناهگاه مستقر شد.

این پناهگاه در مدت دو تا سه هفته اماده بهره برداری خواهد شد و دارای اطاق های مجزا و آپارتمان متناسب با سطح فرهنگ ساکنان خواهد بود.

Ali♥ بازدید : 221 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

خبرگزاری ایسنا: تعدادی از گروه‌های موسیقی در واپسین روزهای مانده به ایام سوگواری ماههای محرم و صفر، سازهایشان را کوک می‌کنند.

کنسرت فرزاد فرزین ۱۷ آبان در سالن همایش‌های برج میلاد تهران برگزارخواهد شد.

این اجرا در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ به روی صحنه خواهد رفت و قیمت بلیت‌های کنسرت ۳۰ تا ۱۰۰ هزارتومان اعلام شده است.

کامران رسول‌زاده خواننده پاپ دیگری است که در ۱۷ آبان به اریکه‌ایرانیان می‌رود و اجرایش را در دو سانس ۱۸ و ۲۱ به روی صحنه می‌برد.

طبق اعلام برگزار کنندگان، رسول‌زاده در این کنسرت سورپرایز‌هایی برای مخاطبانش دارد و علاقمندان برای حضور در این اجرا باید بلیت‌های ۳۰ تا ۷۰ هزارتومانی تهیه کنند.

فرهنگسرای نیاوران نیز ۱۸ آبان‌ماه میزبان کنسرت دونوازی تار آذری و پیانو خواهد بود.

این اجرا ساعت ۱۸:۳۰ برگزار می‌شود و بهای بلیت آن ۳۰ هزارتومان است.

روزبه نعمت‌اللهی که مخاطبانش او را معمولا اجرا کننده قطعات حماسی و اشعار مولانا می‌دانند، ۲۲آبان به سالن همایش‌های برج میلاد می‌رود و ساعت ۲۱ اجرایش را به صحنه می‌برد.

همچنین، قیمت بلیت‌های این کنسرت ۳۰ تا ۱۰۰هزارتومان برآورد شده است.

کنسرت گروه «افشارستان» به سرپرستی میلاد درخشانی ۱۹ آبان در اریکه‌ایرانیان برگزار می‌شود.اجراهای این گروه معمولا بی‌کلام بوده و برپایه‌ی موسیقی «فیوژن» استوار است.

زمان این اجرا ساعت ۲۱:۳۰ و قیمت بلیت‌ها ۳۰ تا ۶۰ هزارتومان است.

اریکه‌ایرانیان ۲۳ آبان بار دیگر میزبان سعید عرب خواهد بود؛ این کنسرت پاپ در دو سانس ۱۸ و ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود و قیمت بلیت‌ها ۳۰ تا ۷۰هزار تومان است.

همچنین سیروان خسروی و محسن یگانه در جزیره کیش اجراهایی خواهند داشت.

Ali♥ بازدید : 338 یکشنبه 14 آبان 1391 نظرات (0)

نوشیدنی چای به جرات محبوب ترین نوشیدنی جهان است. نوشیدنی ای که بر حسب اتفاق در چین کشف شده است.

این نوشیدنی در بسیار از کشورها به حدی از محبوبیت رسیده است که ساخت و پرداخت آن با مناسبات آیینی در هم پیچیده است.

در ایران، ترکیه و کشورهای عربی تقریبا روز بدون چای را نمی توان متصور شد و جالب این است که این کشورها از پر مصرف ترین کشورهای مصرف کننده چای هستند.

البته فرهنگ مصرف چای و نوع دم کردن آن هم در سرانه مصرف مهم هستند. در کشور ما مصرف چای سیاه رواج دارد البته مصرف چای سبز نیز با کشف خواص درمانی آن رواج پیدا کرده است.

اما در کشوری مثل ترکیه نوشیدن چای با استکان و نعلبکی مخصوص حتی وارد جاذبه های گردشگری شده است البته در کشور ما نیز قهوه خانه ها که در واقع جایی برای نوشیدن چای هستند! هم در ارایه نوعی خاص از مناسک چای نوشی نقش دارن که می تواند جاذبه گردشگری باشد.

جدول زیر نمایان گر چایخور ترین مردم دنیا است که بر اساس مصرف سرانه در سال تنظیم شده است.

ردیف

کشور

مصرف سرانه (کیلوگرم)

۱

ایرلند

۲٫۷۱

۲

لیبی

۲٫۶۵

۳

کویت

۲٫۲۹

۴

انگلیس

۲٫۲۸

۵

قطر

۲٫۲۳

۶

عراق

۲٫۲۰

۷

ترکیه

۲٫۱۷

۸

ایران

۱٫۴۳

۹

هنگ کنگ

۱٫۳۶

۱۰

مراکش

۱٫۳۴

 

Ali♥ بازدید : 281 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)

روزآنلاین (Roozonline) در خبری با اشاره به ادعای روزنامه امریکایی نیویورک تایمز (Newyorktimes) مبنی بر مذاکره پنهانی جمهوری اسلامی و ایالات متحده برای رسیدن به توافق هسته ای، ابتدا از تکذیب رسمی ادعای فوق از سوی دولت های ایران و امریکا خبر داد و سپس در ادامه نوشت: «برخی روزنامه‌نگاران نیویورک تایمز همچنان بر صحت خبر خود پافشاری می‌کنند. آن‌ها با اشاره به این‌که این خبر توسط "مقام‌های ارشد دولت امریکا" تأیید شده است، آن را درست می‌دانند.»

روزآنلاین افزود: «یکی از آن‌ها در توییتر نوشته است: "تکذیب قاطعانه یعنی تأیید".»

بر پایه این گزارش، "دیوید گرگن" تحلیل‌گر سی‌ان‌ان (CNN) نیز گفته است: «احتمال دارد تکذیب خبر به این دلیل صورت گرفته باشد که انتشار آن پیش از آن بوده که امریکا چنین موضوعی را با اسرائیل و متحدانش در میان بگذارد و اکنون که خبر به بیرون درز کرده، به همین دلیل الآن مجبور شده برای حفظ مناسباتش کل داستان را تکذیب کند.»

در این میان، فارغ از صحت و سقم ادعای نیویورک تایمز، به نظر می رسد رسانه های امریکایی با علم به این واقعیت که دولتشان احتیاج ویژه ای به برقراری ارتباط با ایران دارد، احتمالا از این طریق می خواهند کمکی کرده باشند.

Ali♥ بازدید : 225 سه شنبه 02 آبان 1391 نظرات (0)
ایسنا: رئیس‌جمهوری سوریه در راستای ادامه تلاش‌ها برای برقراری صلح و آرامش در کشورش، عفو عمومی اعلام کرد.

تلویزیون سوریه در خبری اعلام کرد، بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه با صدور حکمی، در این کشور عفو عمومی اعلام کرده و به موجب این حکم تمامی مجرمانی که تا پیش از تاریخ 23 اکتبر 2012 مرتکب جرم شده باشند، بخشیده می‌شوند.

این اقدام بشار اسد در واقع تلاشی برای برقراری صلح در سوریه و متقاعد کردن مخالفان به پایان دادن به خشونت‌های خونین در این کشور است.
Ali♥ بازدید : 543 یکشنبه 23 مهر 1391 نظرات (1)

بی شک تاکنون در مورد ۲۰۱۲ و نابودی جهان خیلی چیز ها شنیده اید . ولی آیا واقعیت دارد ؟ چند وقت پیش مطلبی توسط سایت ها و گروه ها منتشر شد که ناسا پیشبینی کرده اوایل دی ماه ، زمین به خاموشی فرو میرود و کسانی که زنده میمانند با جهان جدیدی روبرو میشوند !! و هرکسی بترسد میمیرد !

ما برای شما این مورد را به صورت علمی برسی کردیم تا نگرانی های برخی از دوستان را برطرف کنیم !

Ali♥ بازدید : 237 جمعه 21 مهر 1391 نظرات (0)

بحث آینه های دو طرفه، بله افرادی به این روش از شما در حالیکه در هتل یا اتاق پرو یا در حمام یا دستشویی هستید فیلم یا عکس تهیه کرده و به معرض دید عموم می گذارند. پس حتما قبل از اینکه از محل های دارای آینه استفاده کنید از یکطرفه بودن آن مطمئن شوید!

این روزها مساله امنیت و پخش عکس و فیلم های خصوصی داغ است و جدای اینکه با پیشرفت های خوبی که در زمینه ساخت دوربین های مخفی که تشخیص آنها هم چندان آسان نیست میسر شده، زمان خوبی هست که این مطلب را نیز بخوانید:

بحث آینه های دو طرفه، بله افرادی به این روش از شما در حالیکه در هتل یا اتاق پرو یا در حمام یا دستشویی هستید فیلم یا عکس تهیه کرده و به معرض دید عموم می گذارند. پس حتما قبل از اینکه از محل های دارای آینه استفاده کنید از یکطرفه بودن آن مطمئن شوید!

اما چطور؟

قبل از هرکاری از تست انگشت استفاده کنید:

انگشت خود را روی آینه قرار داده. اگر بین انگشت شما و تصویر آن یک فاصله ای باشد، این آینه واقعی است. اگر انگشت شما به تصویرش چسبیده باشد، این آینه دو طرفه است و فردی دارد شما را مشاهده می کند.

دلیل : چون در آینه واقعی لایه جیوه در پشت شیشه است ولی در آینه های دو طرفه لایه جیوه در روی سطح شیشه است. از همه شما دوستان خوبم انتظار دارم این موضوع را برای آشنایان خود مطرح کنید و نگذارید عده ای سودجو و فرصت طلب، آبروی فرد یا خانواده ای را مورد سوء استفاده قرار دهند.

Ali♥ بازدید : 302 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

زندگی در دنیای امروز چنان با تکنولوژی و پیشرفتهای علمی گره خورده که شاید حتی تصور یک روز زندگی بدون موتورهای جست وجو یا در سطح کلان تر، بدون اینترنت برای بسیاری غیرممکن باشد. اما آیا ممکن است طی سالهای آینده سایتی ایرانی جایگزین غولهای جست وجوگرشود؟!

نیاز کاربران به اطلاعات موتورهای جستجو مدت هاست راهکاری شده تا این شرکتها در پشت ظاهر فعالیت در فضای مجازی بعضا به موضع گیریهای سیاسی نیز بپردازند و در این زمینه براساس نظر سرمایه گذارانش مواضع مختلفی اتخاذ کند. مواضعی که در بسیاری موارد حداقل با منافع و سیاستها و شئونات کشوری مانند ما سازگار و هماهنگ نیستند.

هنوز زمان زیادی از حذف عنوان خلیج فارس در گوگل مپ نمی گذشت که این شرکت با قرار گرفتن فیلم موهن برروی سایت زیرمجموعه خود یعنی یوتیوب بار دیگر موضعی فرارسانه یی گرفته است. این نمونه ها در گذشته هم کم مشاهده نشده و بی شک در آینده هم تکرار خواهد شد اما اینکه در داخل کشور برای مقابله با این اتفاقات چه تدابیری اندیشیده شده موضوع مهمی است که جا دارد مورد توجه جدی قرار گیرد.

Ali♥ بازدید : 216 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (1)

آنجلینا جولی هنر پیشه مشهور هالیوود و سفیر صلح سازمان ملل که اخیرا برای بازدید از آوارگان سوری در مرزهای ترکیه و سوریه به ترکیه سفر کرده بود ، برای درمان بیماری کبد خود با یک پزشک حاذق ترکیه ای مشورت کرد.

 

روزنامه پستا (posta) ترکیه روز گذشته از ملاقات محرمانه آنجلینا با یک پزشک ترکیه ای در آنکارا خبر داد.

بر اساس این گزارش پروفسور ” یامان توکات ” پزشک فوق تخصص ترکیه ای برای معاینه جولی از استانبول به آنکارا می رود و مدارک پزشکی آنجلینا جولی را مورد بررسی قرار می دهد.

ظاهرا جولی به هپاتیت C مبتلاست و بخش های زیادی از کبد خود را از اثر ابتلا به این بیماری از دست داده است و پزشکان به وی گفته اند در صورتی که عمل پیوند کبد انجام ندهد ، خواهد مرد.

جولی در ملاقات با پزشک ترکیه ای که در زمینه پیوند کبد در جهان نام پرآوازه ای دارد ، نظر او را درباره وضعیت بیماری اش و نیز موضوع پیوند کبد درخواست کرده است.

جولی به پروفسور توکات گفته است : پزشکان می گویند اگر پیوند کبد انجام ندهم خواهم مرد ، چطور می توانم زنده بمانم ؟”

گفته می شود پروفسور توکات برای ویزیت آنجلینا جولی از استانبول به آنکارا رفته است و هنوز مشخص نیست نظر این پزشک صاحب نام پیوند کبد در زمینه مساله پیوند کبد جولی چیست.

جولی هم اکنون با “برد پیت ” یکی دیگر از مشهورترین هنرپیشه های هالیوود زندگی می کند و صاحب ۶ فرزند است.

Ali♥ بازدید : 267 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

پلیس شهر نیویورک که چندیست مسلمانان، مراکشی ها، و تظاهرکنندگان را مورد هدف خود قرار داده است، این بار دست به کنترل طیف گسترده تری از شهروندان این شهر یعنی زنان زده است.

 روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که در واکنش به یک سری تجاوزهای اخیر در پارک اسلوپ شهر نیویورک در مجاورت بروکلین، افسران پلیس مستقر در این محل، زنانی را که احساس می کنند وضعیت پوشش نامناسبی دارند متوقف ساخته و به آنها تذکرات لازم برای تغییر در نوع لباس شان را می دهد.

یکی از زنان رهگذر در مصاحبه با وال استریت گفت: «او به لباس من اشاره کرد و گفت: آیا فکر نمی کنی که دامنت کمی کوتاهه؟ او همچنین به لباس های زنان دیگر اشاره کرده و گفت که آنها بخش زیادی از بدن خود را عریان گذاشته اند.»

این زن افزود که پلیس به وی گفته است که این نوع پوشش وی سبب می شود تا تجاوزکنندگان بتوانند به راحتی وی را هدف قرار داده و مورد اذیت و آزار قرار دهند. این نوع عملکرد نیروهای پلیس شهر نیویورک در واکنش به ده تجاوز جنسی است که از ماه مارس امسال تاکنون رخ داده است.

رییس پلیس شهر نیویورک پائل براون در ایمیلی به مجله وال استریت گفت: «این پلیس نیست که به زنان می گوید چه چیزی را نپوشند… بلکه تنها به آنها خاطر نشان می کند که در بخش عمده ای از این تجاوزها، افراد متجاوز به زنانی حمله کرده اند که دامن های کوتاه و لباس نامناسب به تن داشته اند»

جسیکا سیلک عضو سیف اسلوپ، گروهی که در اعتراض به این تجاوزها شکل گرفته است، می گوید که چنین تعاملاتی بین پلیس و شهروندان «کاملاً نامناسب» است.

وی می افزاید: «متأسفانه این کار می تواند تبدیل به تعاملی متداول بین زنانی شود که مورد حمله قرار گرفته اند، اما پیام آن نباید این باشد که شما نباید دامن بپوشید. بلکه پیام این کار باید این باشد که راه هایی وجود دارد که شما می توانید به وسیله آنها از خودتان محافظت کنید.

تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 166
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 643
  • بازدید ماه : 528
  • بازدید سال : 22,067
  • بازدید کلی : 356,412