loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 316 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

رفتی و از رفتن تو دلم گرفت

دستای رقیب منو گرفتی سفت

گفتم بهت نرو آخه دوست دارم

گفتی میرم منم یهو گریم گرفت

 

گفتم بهت نرومنکه دوست دارم

گفتی نمیخوام تو جلو چشمم باشی

گفتم نرو بری بی تو دلتنگ میشم

گفتی آخه نمیخوام تو عشقم باشی

دلـــگیرم ، کردی با من نبودی، دلمو شکوندی

دلـــگیرم ،از وقتی تنهام گذاشتی دلمو سوزوندی

دل میدم به این دلتنگیامو خالیه جاتو

دل میدم به خواب و رویاهامو خیال با تو

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Download

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Download

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 109
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 125
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 602
  • بازدید ماه : 487
  • بازدید سال : 22,026
  • بازدید کلی : 356,371