loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 1016 سه شنبه 01 بهمن 1392 نظرات (0)

خودم و گول میزدم توی دورنگی

نمی خواستم ببینم دل سنگی

میدیدم داشتی یواش یواش میرفتی

اما خواستم خوش باشی توی زرنگی

هی می گفتم دلخوش فردا میمونم

باسه خوندن تو بودی تنها بهونه ام

هی می گفتم به خودم همه اش خیال

همه این حرفا یه شوخی میدونم

تو چشات برقی نبود مثل گذشته

تازه فهمیدم از این حرفا گذشته

من همونیم که بودم تو داری عوض میشی ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 145
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 167
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 644
  • بازدید ماه : 529
  • بازدید سال : 22,068
  • بازدید کلی : 356,413