loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 316 دوشنبه 10 شهریور 1393 نظرات (0)

متن آهنگ فال رضا صادقی

 ♫♫♫

اینکه همه خیالمه
نشون ِ خوبه فالمه
کاری کرده با دلم
تنهایی وصف حالمه
ته کشیده انتظار
بی نهایت بی قرار
منو تا کجا رسونده
رسم تلخ ِ روزگار
واسه حرمتی که هست
از خودم چشم می پوشم
عمریه به عشق اون پیرهن مشکی می پوشم
میگه طاقت نداره یه روزی غم بباره
دلم پا به رهنه ام ریگی به عشقت نداره..

 

خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

پشت ِ این آرامش
اسم ِ تو پنهونه
غیر تو هیچ حسی
دلو نمی لرزونه
فرصت دوری نیست
وقت موندن دیره
همه فکرم بی هوا
به سمت ِ چشمات میره
واسه حرمتی که هست
از خودم چشم می پوشم
عمریه به عشق اون پیرهن مشکی می پوشم
میگه طاقت نداره یه روزی غم بباره
دلم پا به رهنه ام ریگی به عشقت نداره..

خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون


♫♫♫

اینکه همه خیالمه
نشون ِ خوبه فالمه
کاری کرده با دلم
تنهایی وصف حالمه
ته کشیده انتظار
بی نهایت بی قرار
منو تا کجا رسونده
رسم تلخ ِ روزگار..

خوبه من باش بمون
همه دنیای من
سایه اتو کم نکن از دل ِ تنهای من
مهربونم بمون
تو بدی این زمون
جز خدا چیزی ندارم منو از خودت بدون

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سامانه پیامک در تاریخ 1393/07/02 و 1:36 دقیقه ارسال شده است

با سلام خدمت شما مدیر محترم
شما می توانید با عضویت در طرح همکاری فروش پنل و خطوط پیامکی از بازدید کننده وبلاک خود درآمد کسب کنید
ابتدا وارد آدرس زیر شوید و مراحل ثبت نام رو کامل نمائید
http://sms.mida-co.ir/hamkar
سپس وارد پنل کاربری شوید و از قسمت شبکه فروش و بازاریابی کد های مربوط به فروش پنل را در سایت خود قراردهید بعد از معرفی هر کاربر به شما 25 درصد سود فروش داده می شود
جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت زیر مراجعه نمائید
mida-co.ir
info@mida-co.ir


کد امنیتی رفرش
تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 147
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 169
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 646
  • بازدید ماه : 531
  • بازدید سال : 22,070
  • بازدید کلی : 356,415