loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 261 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

پايگاه اطلاع‌رساني khamenei.ir به بازخواني بيانات حضرت آيت‌الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي درخصوص "افول جايگاه آمريکا در صحنه بين‌الملل" پرداخته است. 

** آمريکايي‌ها 
نشان دادند كه سياست خارجىِ دولت آمريكا بخصوص اين دولت كنونى آمريكا چقدر ضعيف‏ و عليل و ناتوان است
 
ايشان در در ديدار جمعی از پاسداران در آذرماه سال 75 در اين زمينه فرموده‌اند: 
 
آمريكايي‌ها با سياست خارجى ضعيف‏ و عليلشان- كه در اين چندساله نشان دادند كه سياست خارجىِ دولت آمريكا بخصوص اين دولت كنونى آمريكا چقدر ضعيف‏ و عليل و ناتوان است- به اين نتيجه رسيده‌‏اند كه بلكه بتوانند- به خيال خودشان- مثلًا ضرب‏‌شستى نشان دهند. البته چيزى اظهار نمي‌‏كنند. قراين اين طور به نظر بعضى مي‌رساند. مثلًا مي‌گويند: در فلان انفجار، ايراني‌ها دست داشتند؛ يا در فلان قضيه، ايرانيها دخالت داشتند- از اين‏گونه حرفها و بهانه‏‌گيرى‌هاى بي‌ارزش و بيهوده- براى اينكه شايد بتوانند لااقل يك زمينه‌‏سازىِ ذهنى درست كنند.

Ali♥ بازدید : 390 پنجشنبه 23 خرداد 1392 نظرات (1)

 

یکی از لحظاتی که همواره جهان در انتظار استماع بیانات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بوده، لحظاتی پس از انداختن رای ایشان در صندوق رای است.

مقام معظم رهبری از سال 1368 تاکنون شش بار در انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت کرده و در اولین دقایق زمان رای‌گیری رای خود را به صندوق انداخته‌اند تا همانطور که به مردم بارها توصیه کردند، خودشان نیز جزو "اولین‌ها" باشند. حضور ایشان در پای صندوق رای در انتخابات‌های مختلف، توسط صدها عکاس و خبرنگار به سراسر جهان مخابره شده است.

Ali♥ بازدید : 224 سه شنبه 21 خرداد 1392 نظرات (0)

 برخی نزدیکان آقای ولایتی  اشاره داشتند که عمدتا به علت کسالت قلبی و خستگی مفرط ناشی از فعالیت های انتخاباتی، آقای ولایتی به نفع اصولگرایان کناره گیری خواهد کرد.



اخیرا یکی از سفرهای ولایتی، به علت ناراحتی قلبی لغو شده بود.

همچنین شنیده ها حاکی از آن است که آیت الله هاشمی رفسنجانی طی یک پیام شفاهی، از آقا ی ولایتی خواسته است که تا آخر در عرصه رقابت ها باقی بماند. در پیام ایشان آمده است که ادامه حضور ولایتی در عرصه رقابت ها موجب تقویت انقلاب خواهد شد.

با انصراف هوشمندانه ی آقای محمدرضا عارف از رقابت های انتخاباتی و حمایت آقای سید محمد خاتمی، عدم ائتلاف اصولگرایان موجب تفرقه آرای آنان و افزایش شانس تنها نامزد اصلاح طلبان خواهد شد.
Ali♥ بازدید : 236 یکشنبه 15 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

واحد مرکزي خبر/ مرکز اطلاع رساني سوريه از وقوع يک سري انفجارها در مناطق مختلف دمشق خبر داد.

به گزارش شبکه تلويزيوني الجزيره عربي، اين انفجارها در مقر لشکر چهارم در جبل قاسيون و مرکز تحقيقات علمي جمرايا در حومه دمشق رخ داد.

تلويزيون سوريه اعلام کرد به نظر مي رسد اين انفجارها بر اثر حمله موشکي اسرائيل رخ داده باشد.

همچنين صداي انفجارهايي در تيپ 105 رياست جمهوري رخ داده است.

فعالان سوري گفته اند احتمالاً اين انفجارها انبارهاي تسليحات و مهمات تيپ چهارم در جبل قاسيون را هدف قرار داده است.

گفتني است شبکه هاي عربي و انگليسي زبان از جمله بي بي سي هم از وقوع انفجار بسيار شديد در اثر حمله موشکي تل آويو به حومه دمشق خبر دادند.

Ali♥ بازدید : 234 سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

 

  با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، دیدگاهها و معیارهای مختلفی در خصوص  انتخاب کاندیدای مطلوب، از سوی  برخی فعالان و جریانات سیاسی ارائه شده است. معیارهایی مانندکاندیدای رای آور، صالح مقبول و معیارهای دیگری از این قبیل. حال با توجه به اینکه در کشف معیارها، دیدگاهها و نظرات مقام معظم رهبری ملاک و مدنظر است، لازم است تا با مراجعه به  بیانات ایشان، معیار انتخاب کاندیدای مطلوب را بدست آورده و براساس آن نسبت به انتخاب رئیس جمهور مطلوب اقدام کنیم.

با ملاحظه بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با اقشار مختلف جامعه، مشخص می شود که ملاک ایشان در انتخاب رئیس جمهور مطلوب، انتخاب کاندیدای اصلح است. بر این اساس برآنیم تا با در نظر گرفتن معیار مزبور، به بررسی «ضرورت انتخاب اصلح»، «ویژگی های فرد اصلح»، «تکلیف گرایی یا نتیجه گرایی در انتخاب» و همچنین «روش شناسایی فرد مطلوب» از دیدگاه مقام معظم رهبری بپردازیم.

Ali♥ بازدید : 253 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

روزنامه یدیعوت آحارانوت رژیم صهیونیستی در تازه ترین شماره خود به نقل از مقامات مسئول این رژیم نوشت انتظار می رود ایران هدایت کننده پهپادی باشد که روز پنج شنبه گذشته وارد فضای منطقه "حیفا" شده واین اقدام ضرورتا کار حزب الله نیست.


 
در ادامه این مطلب همچنین این افراد مدعی می شوند ایران مسئول فناوری وتولید هواپیماهای بدون سرنشین حزب الله است.
 
لازم به ذکر است پنج شنبه هفته گذشته یک "پهپاد" با ورود به فضای سرزمین های اشغالی به مدت هشت دقیقه در آسمان منطقه "حیفا" به پرواز پرداخت و پس از آن از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت.
Ali♥ بازدید : 265 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سرهنگ رحمان علیدوست معاون احضارواعزام سازمان وظیفه‌ عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی، مشمولان در صورت عدم ارسال به موقع مدارک مربوط به اعزام به خدمت یا عدم مراجعه به موقع در تاریخ اعزام مشخص شده، غایب محسوب می‌شوند.

وی درباره مهلت معرفی مشمولان گفت: مشمولانی که قبل از ورود به سن مشمولیت (18 سال تمام ) فارغ‌التحصیل شده، انصراف داده، ترک تحصیل کرده یا اخراج شده‌اند، با ورود به سن مشمولیت، حداکثر6 ماه فرصت دارند تا وضعیت خدمتی خویش را مشخص کنند و همچنین مشمولانی که پس از ورود به سن مشمولیت (18سال تمام) فارغ‌التحصیل شده، انصراف داده، ترک تحصیل کرده یا اخراج شده‌اند، از این تاریخ، حداکثر به مدت یکسال فرصت دارند تا وضعیت خدمتی خویش را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10) مشخص کنند.

علیدوست درباره وضعیت مشمولان غایب در صورت معرفی یا دستگیری گفت: مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان تا سه ماه باشد، سه ماه اضافه خدمت و چنانچه مدت غیبت اولیه آنان بیشتر از سه ماه باشد به شش ماه اضافه خدمت تنبیه می‌شوند. مشمولانی که مدت غیبت اولیه آنان بیش از یکسال باشد، علاوه بر شش ماه اضافه خدمت، فراری نیزمحسوب شده و به مراجع قضایی معرفی می شوند.

وی افزود: مشمولان غایب که تاکنون برای تعیین تکلیف وضعیت خدمتی خود، اقدام نکرده‌اند با مشکلات اجتماعی نظیر عدم‌امکان ادامه تحصیل در مقاطع دانشگاهی، عدم امکان درخواست معافیت کفالت، ممنوعیت خروج از کشور، عدم امکان اخذ گواهینامه ودریافت تسهیلات بانکی و...مواجه می شوند، بنابراین باید وضعیت خدمتی خویش را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+10) مشخص کنند.

Ali♥ بازدید : 264 جمعه 06 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

خبرگزاری مهر: با موافقت کمیسیون تلفیق مجلس افزایش قیمت بنزین در بین کل حامل‌های انرژی قطعی شده است و در صورت موافقت نمایندگان خانه ملت و شورای نگهبان پیش بینی می شود در ادامه سال جاری شاهد عرضه بنزین آزاد 1000 تومانی و به صورت 3 نرخی در جایگاه‌های سوخت باشیم.

کمیسیون تلفیق مجلس اواسط هفته‌جاری از  موافقت این کمیسیون با افزایش درآمدهای دولت از محل هدفمندسازی یارانه‌ها تا سقف 50 هزار میلیارد تومان در ادامه سال جاری خبر داد و از این رو با توجه به رشد 8 هزار میلیارد تومانی درآمدها، مسیر افزایش قیمت حامل‌های انرژی به ویژه بنزین، گازوئیل و CNG هموار شده است.

بر این اساس پس از اجرای سهمیه بندی و اجرای فاز اول هدفمندی، مصرف بنزین و گازوئیل تا حدودی در کشور مدیریت شد و با توجه به احتمال جهش 7 تا 10 درصدی مصرف بنزین و حدود 5 درصدی مصرف گازوئیل در سال 92 دولت به منظور مدیریت مصرف و جلوگیری از انحراف و قاچاق این دو فرآورده نفتی، افزایش قیمت آنها را در دستور کار قرار داده است.

سال گذشته با وجود ساخت و راه اندازی چندین طرح جدید پالایشگاهی، بهبود فرآیند تولید و بهینه سازی در پالایشگاه‌های موجود نفت ظرفیت تولید به مرز 67 میلیون لیتر در روز رسید.

با این وجود با توجه به متوسط مصرف 63.4 میلیون لیتر بنزین و تولید 61.4 میلیون لیتر این فرآورده استراتژیک نفتی در پالایشگاه‌های موجود نفت، برای تامین کسری تولید و مصرف این محصول نفتی، تولید بنزین بار دیگر در مجتمع‌های پتروشیمی از سر گرفته شد.

همچنین متوسط مصرف گازوئیل در سال 1391 حدود 96 میلیون لیتر در روز به ثبت رسید که با توجه به تولید روزانه 94.5 میلیون لیتری این فرآورده نفتی، سال گذشته در کنار بنزین، تولید گازوئیل هم در پتروشیمی‌ها انجام شده است.

همزمان با افزایش مصرف بنزین و گازوئیل در سال گذشته و ابتدای سال جاری تاکنون، بخشی از این دو فرآورده پرطرفدار نفتی با توجه به افزایش قیمت دلار توسط قاچاقچیان به کشورهای همسایه به ویژه پاکستان و افغانستان منحرف شده که مهمترین سناریوی روی میز دولت برای توقف قاچاق سوخت افزایش قیمت است.

از این رو مجلس شورای اسلامی هم با وجود مخالفت‌های مختلف با بخش‌های مختلف لایحه بودجه سال 92 دولت اما در افزایش قیمت بنزین و گازوئیل برای کاهش قاچاق به یک توافق نانوشته دست یافته است.

در این بین برخی از اعضای کمیسیون تلفیق مجلس با قطعی عنوان کردن افزایش قیمت بنزین و گازوئیل در سال 92، یادآور می شوند: به زودی قیمت جدید این دو فرآورده نفتی با اولویت مهار تورم اقتصادی توسط مجلس و دولت اعلام خواهد شد.

سناریوهای قیمتی بنزین، گازوئیل و CNG

مطابق با مصوبات کمیسیون تلفیق مجوزی مبنی بر افزایش 38 درصدی قیمت حامل‌های انرژی در سال جاری تعیین شده است که با توجه به منتفی شدن احتمالی قیمت سایر حامل‌های انرژی، این امکان وجود دارد که دولت تمرکز خود برای تحقق افزایش درآمد 8 هزار میلیارد تومانی ناشی از هدفمندی یارانه‌ها در سال 92 را صرفا بر روی افزایش قیمت بنزین، گازوئیل و CNG معطوف کند.

در این صورت افزایش قیمت این فرآورده‌های نفت و گازی حتی تا مرز 50 درصد هم امکان پذیر بوده اما با توجه به برنامه مجلس برای افزایش قیمت منطقی این سه حامل انرژی باید شاهد افزایش 38 تا 40 درصدی آنها در بهترین شرایط باشیم.

در حال حاضر هر لیتر بنزین نیمه یارانه‌ای معمولی و سوپر به ترتیب 400 و 500 تومان، هر لیتر بنزین معمولی و سوپر آزاد 700 و 800 تومان، هر متر مکعب "سی ان جی" 300 تومان و هر لیتر گازوئیل سهمیه و آزاد به ترتیب 150 و 350 تومان عرضه می‌شود.

در همین حال ایرج ندیمی عضو کمیسیون تلفیق مجلس درباره جزئیات افزایش قیمت بنزین، گازوئیل و CNG، گفته است: براساس این ارقام متوسط قیمت پیشنهادی با توجه به فوب خلیج فارس هر لیتر بنزین 460 تا 800، گازوئیل 200 تا 250 و هر مترمکعب CNG هم 200 تا 250 تومان افزایش قیمت در نظر گرفته شده است.

از این رو پیش بینی می شود به زودی سناریوی نهایی افزایش قیمت بنزین نیمه یارانه‌ای معمولی به 550 تا 600 تومان، بنزین نیمه یارانه‌ای سوپر به 700 تومان، بنزین معمولی آزاد 900 تا 1000 تومان، بنزین سوپر آزاد 1000 تا 1100 تومان افزایش یابد.

همچنین برای هر مترمکعب CNG پیش بینی افزایش قیمت تا مرز 450 تا 500 تومان، هر لیتر گازوئیل سهمیه ای به 250 تومان و هر لیتر گازوئیل آزاد به 450 تا 500 تومان محتمل از سایر سناریوها است.

ادامه سهمیه‌بندی و عرضه کارتی بنزین و گازوئیل

در صورت هر گونه افزایش قیمت بنزین و گازوئیل در ادامه سال جاری، اما نظام سهمیه بندی و عرضه این دو فرآورده نفتی با کارت هوشمند سوخت در جایگاه ها ادامه می یابد.

علیرضا ضیغمی معاون وزیر نفت اخیرا با بیان اینکه در صورت اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها و حتی تک نرخی شدن قیمت بنزین اما عرضه این فرآورده نفتی با کارت هوشمند سوخت متوقف نخواهد شد، گفته است: عرضه کارتی بنزین منجر به ثبت تراکنش کارت‌های هوشمند سوخت و جلوگیری بخشی از این کارت‌ها به مبادی مرزی خواهد شد.

صدای پای بنزین 3 نرخی در جایگاه‌ها

سال گذشته با حذف بنزین 100 تومانی و تبدیل بنزین‌های یارانه‌ای به نیمه یارانه‌ای 400 تومانی، عرضه این فرآورده نفتی پرطرفدار در کشور عملا از سه نرخ به 2 نرخ تقلیل یافت.

با این وجود در صورت افزایش احتمالی بنزین، یک گزینه جدید قیمتی برای این محصول نفتی در جایگاه‌ها افزوده خواهد شد به طوری‌که به عنوان نمونه بنزین معمولی برای مدتی با سه قیمت 400 تومان، 550 یا 600 تومان (نرخ جدید و احتمالی در سال 92) و قیمت آزاد در جایگاه‌ها عرضه خواهد شد.

سرنوشت بنزین‌های 400 تومانی ذخیره شده در کارت‌ها

بر اساس آخرین گزارش رسمی منتشر شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هم اکنون بیش از 2.6 میلیارد لیتر بنزین (با احتساب واریز سهمیه بنزین اردیبهشت) با نرخ نیمه یارانه‌ای 400 تومانی در کارت‌های هوشمند سوخت ذخیره سازی شده است.

از این رو در صورت افزایش قیمت بنزین در ادامه سال جاری، قطعا یک دوره زمانی برای مصرف بنزین 400 تومانی کارت‌های هوشمند سوخت تعریف خواهد شو فعلا برنامه ای دولت برای تبدیل بنزین 400 تومانی ذخیره شده در کارت‌های هوشمند سوخت به نرخ مصوب و جدید نخواهد داشت.

با وجود احتمال عرضه سه نرخی بنزین اما علیرضا ضیغمی معاون وزیر نفت اخیرا با ارائه پیشنهادی به دولت خواستار عرضه بنزین به صورت تک نرخی شد و تاکید کرده است: تک نرخی شدن قیمت بنزین و حتی گازوئیل منجر به کاهش زمان حساب و کتاب واریز مبالغ حاصل از فروش سوخت در جایگاه‌ها و واریز آن به خزانه و یا حتی پرداخت کارمزد جایگاه ها خواهد شد.

ناصر رئیسی‌فرد رئیس انجمن صنفی کارفرمایی جایگاه داران سوخت هم با استقبال از عرضه بنزین تک نرخی یادآور می شود: تک نرخی شدن عرضه بنزین منجر به کاهش فساد در جایگاه‌ها خواهد شد.

تبعات گرانی CNG از نگاه جایگاه‌داران

با وجود عزم جزم دولت برای افزایش قیمت سی.ان.جی، اردشیر دادرس با بیان اینکه در تمامی کشورهای جهان یک تناسب قیمتی بین بنزین و سایر حامل‌های انرژی مورد استفاده در خودروها همچون CNG وجود دارد، گفته است: هم اکنون با قیمت‌های فعلی بنزین و CNG یک نسبت 45 درصدی بین بهای این دو حامل انرژی وجود دارد

رئیس هیات مدیره انجمن صنفی سی.ان.جی کشور با اعلام اینکه مطابق با استانداردهای جهانی باید تناسب قیمتی بین CNG و بنزین 25 تا 35 درصد باشد، یادآور شد: هم اکنون گران قیمت ترین CNG جهان در ایران به مردم عرضه می شود و قیمت بنزین حتی اگر به 1000 تومان هم افزایش یافت نباید تغییری در قیمت CNG حاصل شود.

 

Ali♥ بازدید : 209 پنجشنبه 19 بهمن 1391 نظرات (1)

در قیمت‌ گذاری جدید خودروها که در پی مصوبه قیمت‌‌گذاری خودرو از سوی خودروسازان و سازمان حمایت اعلام شده است .

 تیبا ۱۹ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان
سایپا ۱۴۱ مدل SX‌ معادل ۱۶ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان
سایپا ۱۱۱ مدل EX معادل ۱۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان
سایپا ۱۱۱ مدل SX معادل ۱۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
سایپا ۱۳۲ مدل EX معادل ۱۷ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان
سایپا ۱۳۲ مدل SX معادل ۱۹ میلیون ۹۵۰ هزار تومان
سایپا ۱۳۲ مدل SL معادل ۱۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان
سایپا ۱۳۲ مدل LE معادل ۱۶ میلیون و  ۷۰۰ هزار تومان

قیمت سایپا ۱۳۱ مدل SX نیز از سوی خودروسازان و با تأیید سازمان حمایت ۱۶ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و قیمت مدل EX این خودرو ۱۷ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و قیمت LE این خودرو ۱۶٫۵ میلیون تومان تعیین شده است .

قیمت هر دستگاه سایپا ۱۳۱ مدل SL نیز ۱۵ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان مشخص شده است . قیمت جدید تندر ۹۰ پارس خودرو ۳۶ میلیون تومان تعیین شده است.

 

پژو پارس سال ۳۰ میلیون تومان
تندر ۹۰ با استاندارد یورو ۴ مدل E2 معادل ۳۶ میلیون تومان
تندر ۹۰ مدل E1 تندر ایران خودرو ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

قیمت پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V2 معادل ۳۷٫۵ میلیون تومان و مدل V9 این خودرو ۴۳ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ صندوقدار مدل V8 نیز ۳۶ میلیون تومان تعیین قیمت شده است .

ایران خودرو قیمت هر دستگاه پژو پارس اتوماتیک را نیز ۴۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است .

نوع LX پژو پارس نیز ۳۳٫۵ میلیون تومان و نوع ELX این خودرو ۳۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است .

قیمت پژو پارس معمولی دوگانه‌سوز ۳۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان تعیین شده و سمند سورن ELX  معادل ۳۰ میلیون تومان می باشد .

در مورد وانت بار دوگانه‌ سوز نیز می‌توان به دو نوع قیمت‌گذاری ۱۰ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بر اساس آپشن خودرو اشاره کرد .

وانت باردو بنزینی ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان قیمت‌گذاری شده است .

ایران خودرو و سازمان حمایت قیمت هر دستگاه رانا با استاندارد یورو ۴ را ۳۲٫۵ میلیون تومان و قیمت پژو ۲۰۷ دنده اتوماتیک را ۴۲٫۵ میلیون تومان تعیین کرده‌اند .

قیمت سمند LX سال دوگانه‌سوز ۲۶٫۵ میلیون تومان و نوع بنزینی این خودرو ۲۶٫۵ میلیون تومان تعیین شده است . در مورد سمند LX پایه گازسوز نیز می‌توان به قیمت ۲۷٫۵ میلیون تومانی این خودرو اشاره کرد .

قیمت سمند SE نیز ۲۱میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سمند سورن ELX با موتور EF7 نیز ۳۱٫۵ میلیون تومان تعیین شده است .

پژو ۲۰۶ تیپ ۵ معادل ۳۵٫۵ میلیون تومان
۲۰۶ تیپ ۶ با دنده اتوماتیک ۴۲٫۵ میلیون تومان
پژو ۲۰۶ تیپ ۲ نیز ۳۲ میلیون تومان

در مورد پژو ۴۰۵ دوگانه سوز نیز می‌توان به قیمت‌گذاری ۲۵ میلیون تومانی این خودرو اشاره کرد که نوع بنزینی آن در مدل GLX معادل ۲۳ میلیون تومان و مدل SLX این خودرو ۲۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است .

Ali♥ بازدید : 241 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا ازوزارت امور خارجه، علی اکبر صالحی افزود: تردیدی نیست که این تجاوز آشکار در راستای سیاست غرب و صهیونیست ها برای فرار رو به جلو و سرپوش نهادن آنان در برابر توفیقات دولت و مردم سوریه در تثبیت حاکمیت و بازگرداندن ثبات و امنیت به این کشور است.

وزیرامورخارجه کشورمان گفت: این اقدام، حقانیت دولت و مردم سوریه در حمایت از مقاومت و دشمنی با صهیونیست ها را اثبات و همسویی گروه های تروریستی و برهم زننده ثبات و آرامش در این کشور را با اهداف صهیونیست ها، بیش از پیش نمایان می سازد.

صالحی همچنین با اشاره به فتنه افروزی دائمی صهیونیست ها علیه ملت ها و کشورهای مسلمان بر لزوم حفظ هوشیاری کشورهای منطقه برای جلوگیری از تداوم جنایات رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

ارتش سوریه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی سحرگاه چهارشنبه یکی از مراکز پژوهش های علمی ویژه بالا بردن میزان مقاومت و دفاع در یک شهرک در حومه دمشق را بمباران کردند.

Ali♥ بازدید : 182 پنجشنبه 12 بهمن 1391 نظرات (0)

به گزارش ایرنا، در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: مسکو از حمله جنگنده های اسراییلی به مرکزی در حومه دمشق به شدت نگران شده است .

در این بیانیه با اشاره به این که حمله مذکور به مرکزی در قلمرو یک کشور مستقل صورت گرفته ، آمده است: این اقدام نقض آشکار منشور سازمان ملل می باشد و با هر انگیزه ای هم که صورت گرفته باشد، غیرقابل قبول است.

وزارت خارجه روسیه در بیانیه خود گفته است که این کشور تدابیر فوری برای روشن شدن این وضعیت و جزییات آن به عمل می آورد.

این بیانیه همچنین خواستار پایان یافتن هر نوع خشونت در سوریه و خودداری از مداخله خارجی در امور داخلی این کشور و آغاز گفت و گوهای ملی مطابق توافقنامه ژنو شده است.

جنگنده های رژیم صهیونیستی سحرگاه دیروز یک مرکز تحقیقات علمی ویژه بالا بردن سطح مقاومت در حومه دمشق را بمباران کردند.

بر اساس بیانیه ارتش سوریه، هواپیماهای مهاجم صهیونیستی پس از کشتن دو نفر از کارکنان این مرکز و زخمی کردن پنح نفر دیگر از آسمان این کشور خارج شدند.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: پس از اینکه اسرائیل با همکاری کشورهای مخالف سوریه ایادی خود را در داخل این کشور با هدف ضربه زدن به مراکز حیاتی و نظامی سوری ها و محدود کردن نقش حمایتی دمشق از مقاومت فلسطین اجیر کرد، اکنون در راستای این حملات، جنگنده های اسرائیل با نفوذ به آسمان سوریه یکی از مراکز پژوهشی علمی در منطقه ˈجمرایاˈ را بمباران کردند.

Ali♥ بازدید : 307 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

برای اولین بار در ایران، تابلوی بزرگی از یک رئیس جمهور آمریکا در یکی از مهم ترین معابر شهری تهران ، نصب شد!

Ali♥ بازدید : 204 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

سخنگوی جنبش حماس صحت اخبار مبنی بر شرط جنبش فتح برای تحقق آشتی ملی را از طریق انحلال گردان‌های عزالدین قسام تکذیب کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، سامی ابو زهری، سخنگوی رسانه‌ای جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اخباری مبنی بر شرط‌گذاری جنبش آزادی بخش فلسطین (فتح) را برای انحلال "گردان‌های عزالدین القسام"، شاخه نظامی جنبش حماس با هدف تحقق آشتی ملی تکذیب و اعلام کرد که این ادعاها صحت ندارد.

ابو زهری خاطرنشان کرد: دیدارها میان حماس و فتح در مصر هنوز آغاز نشده است و مذاکراتی در خصوص این امور صورت نگرفته است.

سخنگوی رسانه‌ای جنبش حماس اعلام کرد: اولین دیدار میان دو جنبش فتح و حماس ظرف چند روز آینده آغاز می‌شود.

در همین راستا، یحیی موسی، یکی از نمایندگان شورای قانونگذاری جنبش حماس در مصاحبه با خبرگزاری آناتولی اظهار کرد که جنبش حماس در راستای از بین بردن تمام موانع بر سر راه تحقق آشتی ملی عمل می‌کند.

وی تاکید کرد که حماس درصدد است هر چه سریعتر تمام بندهای آشتی ملی را که بر سر آن توافق شده است، اجرا کند.

یحیی موسی خاطرنشان کرد: هیچ کدام از اخباری که در خصوص پرونده امنیتی و تمایل حماس برای بازسازی ساختار دستگاه‌های امنیتی منتشر شده است، صحت ندارد.

وی اظهار کرد که پرونده امنیتی شامل جزئیات بسیاری است و این پرونده نمی‌تواند از دیگر پرونده‌ها جدا باشد.

Ali♥ بازدید : 198 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

منابع اطلاعاتی یک نشریه عربستان مدعی شدند که بشار اسد همراه با خانواده‌اش هم اکنون در یک کشتی جنگی که روسیه تامین امنیت آن را به عهده دارد، زندگی می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری یونایتدپرس، روزنامه الوطن عربستان در شماره روز دوشنبه خود گزارش داد که خانواده و مشاوران بشار اسد، رییس جمهوری سوریه در یک کشتی جنگی در دریایی مدیترانه سکونت دارند و بشار اسد برای دیدارها و نشست‌های رسمی با هلی‌کوپتر به سوریه سفر می‌کند.

بنا به گفته این منابع خبری هنگامی که بشار اسد به کشورش سفر می‌کند در مکان‌های فاش نشده فرود می‌آید و تحت حفاظت شدید به کاخ ریاست جمهوری منتقل می‌شود.

بر طبق این گزارش، در حالی که اسد اعتماد خود را به دستگاه‌ امنیتی‌اش از دست داده است، کشتی جنگی محافظت شده توسط روسیه محیط امنی را برای وی به وجود می‌آورد.

بنا به گزارش روزنامه عربستانی حضور بشار اسد در این کشتی جنگی نشان‌دهنده این است که وی از سوی روسیه پناهندگی سیاسی دریافت کرده است اما هیچ اظهار نظر رسمی از سوی مسکو ارائه نشده است.

روزنامه عربستانی مدعی است این شرایط اظهار نظر روز یکشنبه سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه را مبنی بر این که حذف بشار اسد از قدرت غیر قابل اجرا است، تقویت می‌کند.

در این گزارش تاکید شده است: حضور بشار اسد در این کشتی ممکن است نشانه‌ای از مذاکرات قریب‌الوقوع در خصوص جنگ در سوریه باشد.

Ali♥ بازدید : 213 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (0)

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: شب گذشته خانم اشمید و آقای باقری در گفتگوی تلفنی در زمینه زمان مذاکرات به نتیجه رسیدند و قرار شد اشتون پاسخ کشورهای 1+5 در رابطه با محل مذاکرات را نیز ارایه دهد.

تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 117
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 136
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 613
  • بازدید ماه : 498
  • بازدید سال : 22,037
  • بازدید کلی : 356,382