loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 318 پنجشنبه 29 اسفند 1392 نظرات (0)

شبكه آی فیلم مجموعه‌های تلویزیونی خط قرمز، كلاه قرمزی 92، دودكش، ساخت ایران و هفت سین را برای نوروز 93 تدارك دیده است.

بنا بر این گزارش، طبق این برنامه‌ریزی، سریال خط قرمز ساعت 17:30، كلاه‌قرمزی 92 ساعت 18:30، دودكش ساعت 19:30، ساخت ایران ساعت 20:30 و هفت سین ساعت 22:30 از این شبكه تلویزیونی پخش می‌شوند.

همچنین برنامه تلویزیونی شما و آی فیلم (عبور از پاییز) هر شب ساعت 21:30 از شبكه تلویزیونی آی فیلم روی آنتن می‌رود. این شبكه تلویزیونی هر شب ساعت 23:30 نیز یك فیلم سینمایی پخش می‌كند .

Ali♥ بازدید : 301 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

 احسان علیخانی ویژه برنامه تحویل سال 93 را از شبکه سوم سیما بر عهده دارد.

شبکه سه سیما امسال برخلاف سال گذشته قرار است احسان علیخانی را مجری برنامه تحویل سال اعلام کند تا بینندگان ساعات پایانی 92 را با مجری «ماه عسل» بگذرانند.

علیخانی در نوروز سال ۹۱ هم مجری برنامه تحویل سال شبکه دو سیما بود. او که در برنامه تحویل سال 92 غیبت داشت، اجرای اصلی ویژه برنامه تحویل سال 92 را به سیدعلی ضیا سپرد.

بر اساس این گزارش، تاکنون شبکه تهران نیز رامبد جوان را به عنوان سازنده‌ برنامهنوروز 93 معرفی کرده است.

برای اولین‌بار برنامه‌ تحویل سال شبکه تهران به صورت تولیدی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رامبد جوان تولید و پخش می‌شود.

این ویژه برنامه در روز 29 اسفند ماه از ساعت 6 تا 8 صبح شروع می‌شود و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت.

هر سال شبکه‌های تلویزیونی پیش از تحویل سال برنامه‌های زنده‌ای را با حضور مجریان مطرح تلویزیون به روی آنتن می‌برند تا با حضور مهمانان ویژه، ساعاتی پیش از فرا رسیدن سال جدید، اوقات خوشی را برای مخاطبان رقم بزنند.

رقابت برای ارائه‌ بهتر و جذاب‌تر ویژه برنامه‌های تحویل سال نیز میان شبکه‌ها و سازندگان این برنامه‌ها دیده می‌شود. 

Ali♥ بازدید : 256 شنبه 06 مهر 1392 نظرات (0)

مهناز افشار یکی از هنرمندان سینما در حاشیه برگزاری مراسم گلریزان دهلیز درخواستی ازعلی کریمی کرد که جالب به نظر رسید

علی کریمی هم مثل چندین بازیگر سینما و تلویزیون مهمان ویژه مراسم گلریزان فیلم دهلیز بود در این مراسم که مهناز افشار ، مهتاب کرامتی محمد رضا گلزار و ... حضور داشتند که در همین مراسم مهناز افشار از علی کریمی در خواستی کرد وی تقاضا کرد که علی کریمی در نیم فصل حتی اگر شده به خاطر هواداران به پرسپولیس برگردد.

 

 

علی کریمی در ابتدای فصل به علت به توافق نرسیدن با باشگاه پرسپولیس و علی دایی به تیم نرفت و به تراکتور سازی تبریز پیوست.

Ali♥ بازدید : 220 یکشنبه 26 خرداد 1392 نظرات (0)

محققان سوئیسی طرح مفهومی ارائه کرده‌اند که شامل ادغام سفرهای هوایی ‌با انعطاف پذیری حمل و نقل ریلی است.
صفهای طولانی در فرودگاه‌های شلوغ و پر تردد جهان یکی از مشکلات مهم سفرهای هوایی محسوب می‌شود، اما تلفیق سفرهای هوایی - ریلی می‌تواند این مشکلات را تا حد زیادی بر طرف کند.
محققان شرکت EPFL از سال 2009 میلادی در حال کار بر روی پروژه مفهومی Clip-Air هستند که شامل سوار شدن به هواپیما بدون نیاز به حضور در ترمینال فرودگاه است!

Ali♥ بازدید : 224 پنجشنبه 16 خرداد 1392 نظرات (0)

محققان در تحقیقات اخیر که نخستین نمونه در نوع خود محسوب می‌شود، مهارت‌های مختلف پرندگان آواز خوان را مورد مطالعه قرار دادند.
 
«استیو نوویکی» از زیست شناسان دانشگاه دوک و سرپرست تیم تحقیقاتی تأکید می‌کند: توانایی بالای آوازخوانی می‌تواند نشانه‌ای از هوش بالای پرندگان باشد، اما نه در تمام زمینه‌ها و مهارت‌های مختلف؛ چراکه اغلب پرندگان آوازخوان در سایر مهارت‌ها از جمله یافتن غذا بسیار ناتوان هستند.
 
Ali♥ بازدید : 307 چهارشنبه 27 دی 1391 نظرات (0)

برای اولین بار در ایران، تابلوی بزرگی از یک رئیس جمهور آمریکا در یکی از مهم ترین معابر شهری تهران ، نصب شد!

Ali♥ بازدید : 210 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

یک سیارک با عرض 275 متر در جدیدترین مجموعه گذرهای نزدیک اجسام آسمانی از کنار زمین، امروز (چهارشنبه) به نزدیکی زمین خواهد رسید.

دانشمندان برای امروز هرگونه امکان برخورد سیارک آپوفیس را رد کرده‌اند اما احتمال کوچکی وجود دارد که این فرصت در سال 2036 برای این سیارک بوجود بیاید.

امسال این سیارک که نام خود را از یک شیطان اساطیری مصر گرفته، از فاصله 14 میلیون کیلومتری به زمین نزدیکتر نخواهد شد.

دانشمندان از این مواجهه برای ارتقای برآوردهای خود از میزان خطرناک بودن این سنگ آسمانی استفاده خواهند کرد.

دانشمندان ناسا محاسبه کرده‌اند که اگر این سیارک با زمین برخورد کند، یک انفجار معادل با قدرت بیش از 500 مگاتن تی‌ان‌تی ایجاد خواهد کرد.

در مقابل، قدرتمندترین بمب هیدروژنی منفجر شده در زمین تنها 57 مگاتن انرژی آزاد کرده بود.

انتظار می‌رود سیارک آپوفیس در سال 2029 در فاصله بسیار نزدیکی از زمین در 30 هزار کیلومتری سیاره قرار گرفته که درون مدار ماهواره‌های ارتباطی زمین خواهد بود.

مدلهای کنونی یک برخورد احتمالی این سیارک با زمین را برای سال 2036 پیش‌بینی کرده‌اند. هنگامی که این سیارک در سال 2004 کشف شد، دانشمندان احتمال برخورد آن را در سال 2029 یک در 45 محاسبه کردند.

پیش‌بینی‌های ارتقا یافته البته احتمال این تهدید را کمتر کرده است.

جدیدترین مواجهه این سیارک با زمین در حدود نیمه‌های شب بوده و علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را بطور آنلاین در وب‌سایت Slooh مشاهده کنند.

Ali♥ بازدید : 292 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

امین حیایی با کلاهی عجیب و عینک دودی در حال خواندن متنی است که ظاهرا خیلی مهم است و او را غرق خود کرده. موهای او تا توی کمرش رسیده و هیچ کس سمت او هم نمی رود.

پیداست بوی خوشی از اوضاع نمی آید و فضا تا حدی متشنج است. حیایی به محض اتمام متن با لبخندی جالب رو به همه می گوید: «خوبه، همینو می ریم!». اینجا سالن تالار وحدت است، تمرین گروه برای اجرای تئاتر موزیکال «قطحی نور» ...

بزرگان زیادی از دنیای موسیقی در حال بحث و گفت و گو درباره جزئیات اجرا هستند. ظاهرا همه چیز این برنامه بر اساس موسیقی شکل گرفته است. تکه جلویی سن، با علامت یکی از عوامل به سمت پائین می رود و بعد از دقایقی با یک پیانوی غول پیگر بالا می آید. ماجرا جالب می شود و خیلی ها که در پشت صحنه اند، خنده شان می گیرد. امین حیایی در حال صحبت کردن با تلفن همراهش است و با دیدن این صحنه او هم خنده اش می گیرد.

 

Ali♥ بازدید : 251 چهارشنبه 20 دی 1391 نظرات (0)

شهروندان یونانی ساکن ترکیه به پخش سریال تلویزیونی «اسطوره کمال» اعتراض کردند.

نمایش شخصیت‌های شرور از یونانیان ساکن آناتولی در سریال کمدی تاریخی تلویزیون ترکیه، موجب اعتراض رسمی اقلیت یونانی این کشور شد.

سریال «اسطوره کمال» که پخش آن به دلیل کمبود مخاطب متوقف شد، یونانیان را در نقش‌های پستی چون خائن و جاسوس نمایش می‌داد.

انجمن یونانیان ترکیه با اعتراض به تلویزیون دولتی ترکیه تلاش کرد از پخش سریال‌هایی با دیدگاه توهین‌آمیز تبعیض‌نژادی جلوگیری کند.

یکی از روسای این انجمن در این‌باره گفت: این سریال به شدت ما را ناراحت کرد. انجمن یونانیان به طور کامل با جامعه‌ی ترکیه‌ای یکپارچه نشده است. به ما به عنوان نگهبانانی نگاه می‌شود که بار تاریخ را بر دوش داریم. در عرصه‌ی ملی و بین‌المللی ما یک سیاست فردی نداریم، اما وجودمان موجب آزار برخی حلقه‌ها می‌شود.

وی در ادامه افزود: «اسطوره کمال» آخرین نمونه تبعیض‌نژادی نسبت به انجمن یونانی‌هاست. برخی از شخصیت‌هایی که در این برنامه نمایش داده شدند، اعضای این انجمن را که شهروندان کشور ترکیه هستند، به شدت آزرد. همه شخصیت‌ها از جمله خائنین و جاسوسان که به شکل یوناینان آن زمان ترسیم شده بودند.

این در حالی است که «اوکتای کانیارکا»، بازیگر نقش اصلی کمال در این طنز تاریخی به اظهارات انجمن یونانیان اعتراض کرد و گفت، فیلمنامه‌ی سریال هدفی نژادپرستانه نداشته و این انتقادات غیرمنصفانه است.

این هنرپیشه در این باره گفت: در این سریال هم ترک‌ها و یونانیان آناتولی وطن‌پرست که در کنار هم با دشمن مشترک جنگیدند به تصویر کشیده شدند و هم ترک‌ها و یونانیانی که به کشورشان خیانت کردند. اما شما آن‌ها را نادیده گرفتید. به نظرم این روزها طغیان‌های قومیتی به دلیل ساختار سیاسی کشورمان در مرکز توجه قرار گرفته است.

در خلاصه داستان آمده است: «سال‌های آتش‌بس و نداری‌ها و شهر استانبول که خسته، اما با غرور است و مبارزه یک ملت برای آزادی. یک مرد پر دل و جرات و خیرخواه به اسم کمال که به خاطر تیغی که در دست دارد به کمال تیغ نیز مشهور است در این فضای شهر استانبول به یاری مردم می‌رسد...»

Ali♥ بازدید : 273 دوشنبه 18 دی 1391 نظرات (0)

برخی کارشناسان فضایی از احتمال اجرای آزمایش سیستم ضد ماهواره‌یی توسط چین در ماه جاری خبر داده‌اند.

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، برای چندین ماه، شایعاتی در محافل اطلاعاتی و دفاعی آمریکا منتشر شد مبنی بر اینکه آزمایش ضد ماهواره چین قریب‌الوقوع بوده و ممکن است در روز 11 ژانویه(22 دی) که این کشور عملیات جنگ‌افزار ضد ماهواره (ASAT) را درهمین روز در سالهای 2007 و 2010 اجرا کرده بود، اتفاق بیفتد.

گریگوری کولاکی از اتحادیه UCS اظهار کرد: با توجه به نگرانی‌های سطح بالای دولت و فعالیتهای گذشته چین، احتمال زیادی وجود دارد که در هفته‌های آینده یک آزمایش ASAT توسط این کشور انجام شود.

در آزمایش سال 2007، چین یکی از ماهواره‌های از کار افتاده خود را در ارتفاع 850 کیلومتری نابود کرد که حدود 3000 تکه به ضایعات فضایی افزود. در سال 2010 از همین فناوری برای خروج جسمی که در مدار نبود، استفاده شد.

به گفته کولاکی، آزمایش آینده ASAT در صورتی که واقعا وجود داشته باشد، الزاما مخرب نخواهد بود.

وی افزود: فناوری‌های مختلفی وجود دارد که به عنوان سلاح ASAT قابل استفاده هستند و ممکن است اصلا ماهواره‌ای نابود نشود. این آزمایش برنامه‌ریزی شده ممکن است یک فناوری مشابه آزمایشات 2007 یا 2010 باشد که در یک حالت دفاع موشکی یا پروازی باشد یا اینکه برای آزمایش یک فناوری انجام شود که برای انهدام ماهواره نخواهد بود.

برخی از مقامات آمریکایی بر این گمان هستند که شاید چین بخواهد از ارتفاع بدست آمده در سالهای 2007 یا 2010 بالاتر رفته و جسمی را در ارتفاع 20 هزار کیلومتری یا بیشتر به عنوان هدف قرار دهد. این قابلیت دستیابی به مدار میانه‌ای زمین می‌تواند به لحاظ نظری ماهواره‌های ناوبری سیستم موقعیت‌یاب جهانی آمریکا را به خطر بیندازد.

اگرچه به گفته کولاکی، دلایلی خوبی وجود دارد که بر اساس آنها چین برنامه انهدام ماهواره‌ای را در این آزمایش نخواهد داشت چرا که قصد دارد از این بخش از فضا استفاده کرده و در سالهای آتی بیش از 20 ماهواره جدید را به این مدار بفرستد.

تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 130
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 626
  • بازدید ماه : 511
  • بازدید سال : 22,050
  • بازدید کلی : 356,395