loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 241 پنجشنبه 27 تیر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم 

االلهمّ اجْعَلْ لی فیهِ نصیباً من رَحْمَتِكَ الواسِعَةِ واهْدِنی فیهِ لِبراهِینِكَ السّاطِعَةِ وخُذْ بناصیتی الى مَرْضاتِكَ الجامِعَةِ بِمَحَبّتِكَ یا أمَلَ المُشْتاقین.
 

خدایا قرار بده برایم در آن بهره‌اى از رحمت فراوانـت و راهنمائیم كن در آن به برهان و راه‌هاى درخشانت و بگیر عنانم به سوى رضایت همه جانبه‌ات بدوستى خود اى آرزوى مشتاقان.

Ali♥ بازدید : 180 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم 

اللهمّ ارْزُقنی فیهِ رحْمَةَ الأیتامِ وإطْعامِ الطّعامِ وإفْشاءِ السّلامِ وصُحْبَةِ الكِرامِ بِطَوْلِكَ یا ملجأ الآمِلین.
 

خدایا روزیم كن در آن ترحم بر یتیمان و طعام نمودن بر مردمان و افشاء سلام و مصاحبت كریمان به فضل خودت اى پناه آرزومندان.

Ali♥ بازدید : 221 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

آشنایی با راهکارهایی برای زیبا به نظر رسیدن با آرایش کمتر:

آرایش می‌تواند یک زن را زیبا‌تر کرده و یا زشت‌ کند. اگر بیش از اندازه آرایش کنید ممکن است زشت تر شوید!

رنگ های خاص ( مانند رنگ های روشن و رنگ های تیره ) می تواند ظاهر شما را بیش از اندازه آرایش شده و یا خیلی مصنوعی نشان دهد. زمانی ایده آل به نظر خواهید رسید که آرایشی طبیعی و ساده داشته باشید، قطعا شما نمی خواهید یک دلقک بنظر برسید. کمتر آرایش کنید و همچنان خوب به نظر بیایید.زیاد آرایش کردن باعث کم شدن ارزش شما می شود.

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایبتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.

 

Ali♥ بازدید : 430 چهارشنبه 26 تیر 1392 نظرات (0)

شنیده می شود یکی از فوتبالیست های مطرح کشورمان که هم اکنون در لیگ برتر ایران بازی می کند حسابی عاشق یک دختر اتریشی شده و در آینده ای نزدیک با هم ازدواج خواهند کرد.

Ali♥ بازدید : 286 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)
بسم الله الرحمن الرحیم 

اللَّهُمَّ اَعِنّی فیهِ عَلی صِیامِهِ وَ قِیامِهِ ، وَ جَنِّبنی فیهِ مِن هَفَواتِهِ وَ آثامِهِ، وَ ارْزُقنی فیهِ ذِکْرَکَ بِدَوامِهِ، بِتَوْفیقِکَ یا هادِیَ المُضِّلینَ.
 
خدایا یاری کن مرا در این روز بر روزه گرفتن و عبادت، و برکنارم ‌دار در آن از بیهودگی و گناهان، و روزیم کن در آن یادت را برای همیشه، به توفیق خودت ای راهنمای گمراهان.
Ali♥ بازدید : 226 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم 
اللَّهُمَّ لا تَخْذُلْنِي فِيهِ لِتَعَرُّضِ مَعْصِيَتِكَ وَ لا تَضْرِبْنِي بِسِيَاطِ نَقِمَتِكَ وَ زَحْزِحْنِي فِيهِ مِنْ مُوجِبَاتِ سَخَطِكَ بِمَنِّكَ وَ أَيَادِيكَ يَا مُنْتَهَى رَغْبَةِ الرَّاغِبِينَ
 

خدايا مرا در اين ماه به خاطر نزديك شدن به نافرمانى‏ات وامگذار،و با تازيانه‏هاى انتقامت عذاب مكن،و از موجبات خشمت دورم بدار،به فضل و عطاهايت،اى نهايت دلبستگى دل‏شدگان.

Ali♥ بازدید : 249 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

جدیدترین یافته های محققان حاکی از آن است که مردم دوست دارند به موسیقی های غمگین گوش کنند چرا که در واقع این نوع موسیقی احساسات مثبت را در فرد بر می انگیزد.
پژوهشگران ژاپنی از ۴۴ داوطلب که گروهی اهل موسیقی و گروه دیگر تخصصی در این زمینه نداشتند، خواستند به دو قطعه موسیقی غمگین و شاد گوش کنند.
هر شرکت کننده باید از یک مجموعه کلید واژه برای میزان درک موسیقی و وضعیت احساسی خودش استفاده می کرد.
محققان می گویند بررسی های آنها نشان داد موسیقی غمگین احساسات متضادی را در شرکت کنندگان بر انگیخت چرا که این افراد احساس می کردند موسیقی غمگین باید غم انگیزتر از آن چیزی باشد که احساس می کردند. از سوی دیگر آرامش و احساس نهفته در موسیقی غمگین بیش از حد انتظار آنها بود.

Ali♥ بازدید : 323 دوشنبه 24 تیر 1392 نظرات (0)

وقوع چنین رویدادی یک واقعه عجیب و در عین حال بی‌سابقه است. درگزارش یکی از روزنامه‌های ترکیه  آمده است که یک بره از یک گوسفند در یکی از روستاهای ایزمیر  به دنیا آمد، اما زنده نماند. نکته جالب در تولد این بره مرده آن است که این حیوان صورت انسان دارد و باعث شد تا دامپزشکی که مسوولیت به دنیا آوردن آن را داشته باشد به شدت شوکه شود.

ارهانالی بول ـ دامپزشک مسوول ـ در مصاحبه‌ای با رسانه‌های دولتی ترکیه، خاطر نشان کرد: من برای زنده نگهداشتن مادر مجبور به عمل شدم. من پیش از این گوساله دو سر و چهار چشم و حتی پنج پا هم دیده بودم، اما تولد این بره با سر انسان بسیار غیر‌قابل باور است.
وی یادآور شد: من احتمال می‌دهم که به دلیل ازدیاد و انباشت ویتامین A در بدن گوسفند مادر، این بره به چنین وضعی به دنیا آمده باشد.
گفتنی است، سال گذشته نیز در زیمباوه چنین بره‌ای به دنیا آمد و حتی چند ساعت نیز زنده ماند، اما به شدت باعث ترس و وحشت مردم روستایی شده بود.
فرماندار استان ازمیر نیز اضافه کرد: تولد این بره مرده با سر انسان بسیار دلهره‌آور و ترسناک است. تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم، انگار که سر انسان بر روی بدن بره‌ای باشد.

Ali♥ بازدید : 207 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

حمد؛ و نام های دیگرش: فاتحة الکتاب، سبع المثانی، سئوال، شفا، نور(1)
نخستین سوره قرآن است و دارای 7 آیه ومکی می باشد.
در کلامی از پیامبر گرامی اسلام «صلی الله علیه و آله وسلم»نقل شده است: فضیلت سوره حمد مانند فضیلت حاملان عرش است، هر کس آن را قرائت کند، ثوابی مانند ثواب حاملان عرش به او داده می شود.
ابن عباس از پیامبر اکرم «صلی الله علیه و آله وسلم» نقل کرده است که: سوره حمد دو سوم قرآن کریم است.
در روایتی از قول ایشان آمده است: اگر سوره حمد را در یک کفهٔ میزان و باقی سوره های قرآن را در کفهٔ دیگر قرار دهند، سوره «حمد» هفت برابر سنگین تر است.
امام صادق علیه السلام فرمودند: سورهٔ «حمد» سوره ای است که ابتدایش «حمد» خدا و وسطش «اخلاص» و آخرش دعا است.

Ali♥ بازدید : 495 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

همیشه این مسئله وجود داشته که امواج الکترو مغناطیسی تلفن همراه، می توانند خطراتی را برای ما به همراه داشته باشند. از این رو بسیاری از نهادها و سازمان ها درصدد راهی برای کاهش این خطرات احتمالی هستند. به نقل از تازه های تکنولوژی اخیرا پژوهشگران دانشگاه صنعتی امیرکبیر با هدف بررسی خطرات احتمالی امواج الکترومغناطیسی تلفن همراه، آثار این امواج بر بافت‌های مغز و جمجمه‌ را بررسی کرده‌اند.
دکتر رضا صراف، عضو هیات علمی دانشکده مهندسی برق دانشگاه امیرکبیر و مجری این طرح، میزان جذب امواجی که از تلفن همراه به سمت گوش می‌آید، با توجه به فاصله تلفن همراه از گوش و فرکانس موج متفاوت است. به طور معمول بیش از ۷۰ درصد امواج به‌وسیله بافت جمجمه و مغز جذب می‌شود و به شکل انرژی حرارتی درمی‌آید.

Ali♥ بازدید : 223 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

 بسم الله الرحمن الرحیم 


اللهمّ اجْعَلْنی فیهِ من المُسْتَغْفرینَ واجْعَلْنی فیهِ من عِبادَکَ الصّالحینَ القانِتین واجْعَلْنی فیهِ من اوْلیائِکَ المُقَرّبینَ بِرَأفَتِکَ یا ارْحَمَ الرّاحِمین 

خدایا قرار بده مرا در این روز از آمرزش جویان، و قرار بده مرا در این روز از بندگان شایسته و فرمانبردارت، و قرار بده مرا در این روز از دوستان نزدیکت، به مهربانی خودت ای مهربان‌ترین مهربانان

Ali♥ بازدید : 282 یکشنبه 23 تیر 1392 نظرات (0)

خط قرمزهای تغذیه در روزه‌ داری می‌تواند به تغذیه مناسب کمک شایانی کند. بدن انسان برای حفظ سلامتی خود همواره مقداری چربی به عنوان ذخیره انرژی در نقاط مختلف ذخیره می‌کند. این چربی‌ها به مرور ممکن است مقداری از کاروتنوئیدهای خورده شده توسط فرد را در خود ذخیره نموده و تغییر رنگ دهند. به علاوه در مدت طولانی اگر این چربی‌ها در بدن باقی بمانند، به شکل فشرده‌تر در آمده و احتمال مورد استفاده قرار گرفتن چربی‌های قرار گرفته در مرکز بدن نیز کمتر می‌شود. روزه‌ داری به بدن فرصت می‌دهد تا این چربی‌های زمانمند را بسوزاند و پس از پایان دوره روزه‌داری، به جای آنها چربی تازه و مناسب‌تری را جایگزین نماید. به ویژه برای افرادی که چربی زیادی در بدن خود ذخیره کرده‌اند، فرصت مغتنمی ‌فراهم می‌شود تا مقداری از چربی‌ها را برای تولید انرژی به مصرف رسانند و از اضافه وزن خود بکاهند.

گرچه روزه حتی برای افراد لاغر نیز می‌تواند مفید باشد، ولی ذکر این نکته ضروری است که اگر فرد بسیار لاغر و یا دارای بیماری لطمه زننده و یا شرایط فیزیولوژیکی خاصی باشد که طبق نظر پزشک، روزه‌داری منجر به صدمه به بدن او می‌شود، روزه‌داری برای او قابل توصیه نخواهد بود.

Ali♥ بازدید : 362 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

به بعضیا باید گفت :
شما سیرابی گاوم نیستی چه برسه به جیگر ما !!!

•.•.•.•.•.•.•.•پیامک تیکـــه دار.•.•.•.•.•.•.•.•.•

عاشق آن لحظه ام که نه از تو و نه از تعلقات تو خبری نیست . . .

Ali♥ بازدید : 374 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

امین حیایی ۱۹ خرداد سال ۱۳۴۹ در قیطریه تهران به دنیا آمد.
 
او در سال 1370 بازیگر یک تئاتر کودکان به کارگردانی ثریا قاسمی بود و در پانزدهمین جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت جایزه بازیگر نقش دوم برای فیلم براده‌های خورشید شد.
Ali♥ بازدید : 205 شنبه 22 تیر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم 

اللهمّ قوّنی فیهِ على إقامَةِ أمْرِكَ واذِقْنی فیهِ حَلاوَةَ ذِكْرِكَ وأوْزِعْنی فیهِ لأداءِ شُكْرَكَ بِكَرَمِكَ واحْفَظنی فیهِ بِحِفظْكَ وسِتْرِكَ یـا أبْصَرَ النّاظرین.
 


خدایا نیرومندم نما در آن روز به پا داشتن دستور فرمانت و بچشان در آن شیرینى یادت را و مهیا كن مرا در آنروز راى انجام سپاس‌گذاریت به كـرم خودت نگهدار مرا در این روز به نگاه‌داریت و پرده‌پوشى خودت اى بیناترین بینایان.

Ali♥ بازدید : 212 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

پایگاه خبری الجوار عراق نوشت: امروز خبری در سایت‌های مختلف خبری و غیر خبری جهان عرب و حتی برخی از سایت‌های غیر عربی منتشر شد مبنی بر اینکه جسد "کورت وسترگارد" کاریکاتوریست اهانت کننده به پیامبر(ص) در حالیکه در آتش سوخته شده بود، در نزدیکی منزلش پیدا شد. این خبر تابدین لحظه از سوی دولت دانمارک تأیید یا تکذیب نشده است.

"کورت وسترگارد" دو روز پیش توسط یک جوان اهل کشور سومالی که یک کلت به همراه داشت، مورد تهدید قرار گرفت اما توانست از دست وی جان سالم بدر ببرد. پس از تیراندازی جوان سومالی به سمت کاریکاتوریست موهن، اهالی محله فورا پلیس را خبر کرده و جوان سومالی را بازداشت کردند.

Ali♥ بازدید : 558 جمعه 21 تیر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم 
اللهمّ ارْزُقنی فیهِ الذّهْنَ والتّنَبیهَ وباعِدْنی فیهِ من السّفاهة والتّمْویهِ واجْعَل لی نصیباً مِنْ کلّ خَیْرٍ تُنَزّلُ فیهِ بِجودِکَ یا أجْوَدَ الأجْوَدینَ.
 

خدایا روزى کن مرا در آن‌روز هوش و خودآگاهى را و دور بدار در آن روز از نادانى و گمراهى و قرار بده مرا بهره و فایده از هر چیزى که فرود آوردى در آن به بخشش خودت اى بخشنده‌ترین بخشندگان.

Ali♥ بازدید : 262 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

مفاتیح الجنان مجموعه ای از دعاها، مناجات، زیارات، اعمال مخصوصه ایام سال و ماه و روزها و ... که از طرف پیغمبر اکرم و ائمه صادر شده است. این مجموعه، با دقت و ترتیب خاص و با ذوق و سلیقه و احاطه وسیعی که مولف محترم آن بر آثار اهل بیت و کتب دعا و زیارات داشت، از بهترین و معتبر ترین کتب و ادعیه، گردآوری شده و به جهت خلوص نیتی که نویسنده عالیقدرش برخوردار بود در مدت کوتاهی، این کتاب عالمگیر و همان گونه که در حال حاضر دیده می شود، در تمام منازل، مساجد و اماکن متبرکه وجود دارد. مفاتیح الجنان، بعدها ملحقاتی توسط نویسنده به آن اضافه شده است.

Ali♥ بازدید : 314 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

نرم افزار جامع قرآنی مبتنی بر تلفن همراه، با امکاناتی نظیر نمایش متن کامل قرآن کریم ، بهمراه ترتیل ، چندین تفسیر و ترجمه به زبانهای زنده دنیا و جستجو های پیشرفته و ... را می توانید اینجا دانلود کنید.

 

Ali♥ بازدید : 267 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

جوک های ویژه ماه رمضان ۹۲

به غضنفر می گن نظر شما راجع به ماه رمضان چیه ؟

می گه والا خیلی خوبه فقط یه ذره زولبیا بامیه اش رو زیاد کنن بهتر می شه !
::
::
ماه رمضان بر تو ای دوست گلم که دم افطاری تخته گاز داری میری خونه مبارک باد !
جمعیت مبارزه با سوء تغذیه شدید

Ali♥ بازدید : 295 پنجشنبه 20 تیر 1392 نظرات (0)

آمد رمضــــــــان و التــــــــهابــــــــی ست به لــــــــب

هر لحظـه مــــــــرا حسرت آبــــــــی ست به لــــــــب

با شــــــــوق لــــــــب تــــــــو ربنــــــــا می خوانـــم

هر بوسـه به پــای تـــــو دعای مستجابی ست به لــب

اللهــــــــم عجــــــــل لــــــــولیــــــــک الفــــــــرج

تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 114
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 133
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 495
  • بازدید سال : 22,034
  • بازدید کلی : 356,379