loading...
پرنس
خوش آمدید




**افتخار ما آمار بازدید واقعی ماست**




میانبر
   

آخرین ارسال های انجمن
Ali♥ بازدید : 302 چهارشنبه 19 مهر 1391 نظرات (0)

زندگی در دنیای امروز چنان با تکنولوژی و پیشرفتهای علمی گره خورده که شاید حتی تصور یک روز زندگی بدون موتورهای جست وجو یا در سطح کلان تر، بدون اینترنت برای بسیاری غیرممکن باشد. اما آیا ممکن است طی سالهای آینده سایتی ایرانی جایگزین غولهای جست وجوگرشود؟!

نیاز کاربران به اطلاعات موتورهای جستجو مدت هاست راهکاری شده تا این شرکتها در پشت ظاهر فعالیت در فضای مجازی بعضا به موضع گیریهای سیاسی نیز بپردازند و در این زمینه براساس نظر سرمایه گذارانش مواضع مختلفی اتخاذ کند. مواضعی که در بسیاری موارد حداقل با منافع و سیاستها و شئونات کشوری مانند ما سازگار و هماهنگ نیستند.

هنوز زمان زیادی از حذف عنوان خلیج فارس در گوگل مپ نمی گذشت که این شرکت با قرار گرفتن فیلم موهن برروی سایت زیرمجموعه خود یعنی یوتیوب بار دیگر موضعی فرارسانه یی گرفته است. این نمونه ها در گذشته هم کم مشاهده نشده و بی شک در آینده هم تکرار خواهد شد اما اینکه در داخل کشور برای مقابله با این اتفاقات چه تدابیری اندیشیده شده موضوع مهمی است که جا دارد مورد توجه جدی قرار گیرد.

Ali♥ بازدید : 2556 سه شنبه 18 مهر 1391 نظرات (1)

فایل های اموزشی بسیار خوبی در مورد مدار فرمان اماده برای دانلود است.

مخصوصا برای دانش اموزان رشته برق صنعتی مناسب است.

این فایل ها همه در یک فایل زیپ شده است.

فرمت فایل ها فلش می باشد.

دانلود در ادامه مطلب

Ali♥ بازدید : 248 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

متخصصان می گویند پارازیت ها نمی توانند دلیل سقط جنین باشند و اگر قرار است به مضرات امواج پارازیت بپردازیم امواج تلفن همراه از آن مضرتر است.

متخصصان پزشكی معتقدند كه تمام موارد غیر طبیعی محیط اطراف ما می تواند باعث ضرر به سلامتی شود اما برای اینكه بگوییم یك رویداد باعث بیماری یا عارضه ای می شود احتیاج به كار تحقیقاتی است كه به طور مداوم انجام شده و اگر میزان امواج یا مواد مضر محیط بالا باشد توسط وزارت بهداشت هشدار داده می شود.

این روزها خبر سقط جنین براثر امواج پارازیت ها هر روز توسط برخی بزرگنمایی می شود و این درحالیست كه میزان امواج پارازیت ها بسیار پایین بوده و حتی كمتر از امواج تلفن همراه است كه در تمام كشورهای دنیا حتی كشورهای پیشرفته وجود دارد. چطور امواج تلفن همراه در كشورهای پیشرفته باعث سقط جنین نمی شود اما امواج پارازیت ها خطرناك است؟

دکتر ابوالفضل مهدی ازده متخصص زنان و زایمان در این خصوص گفت: در برخی از خبرها گفته شده که پارازیت ها باعث سقط جنین می شود اما باید به این نکته توجه کرد که هنوز مستندات علمی در این زمینه وجود ندارد زیرا از نظر منابع علمی هر مطلبی را که جستجو می کنیم گویای این مطلب است ممکن است پارازیت ها باعث سقط جنین شود اما ممکن بودن در علم پزشکی به معنی قاطعیت نیست.

مهدی زاده با اشاره به اینکه امواج موبایل می تواند بیشتر از پارازیت ها خطرناک باشد تصریح کرد: به دلیل اینکه تلفن همراه بیشتر استفاده می شود، به عنوان یک عامل محیطی خطر ناک می تواند در سقط جنین موثر باشد بنابراین توصیه می شود که خانم های باردار کمتر از تلفن همراه استفاده کنند و آن را در اتاق خواب و در کنار خود قرار ندهند البته باید این نکته را یاد آور شد که تلفن همراه هم در کنار سایر عوامل محیطی تاثیر گذارتر است و به تنهایی خطرناك نیست.

Ali♥ بازدید : 302 یکشنبه 16 مهر 1391 نظرات (0)

ایسنا: مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از وقوع حادثه در یک پمپ‌بنزین در جاده قدیم کرج و سوختگی دو کارگر تاسیساتی این پمپ‌بنزین خبرداد.

حسن عباسی دراین باره گفت:‌ در ساعت ۱۲:۰۱ روز گذشته وقوع این حادثه به سامانه ۱۱۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن تکنیسین‌های اورژانس به محل حادثه واقع در جاده قدیم کرج تقاطع خیابان فتح ۲۳ اعزام شدند. عوامل اورژانس پس از حضور در محل متوجه شدند که یک کارگر ۳۴ ساله برای قطع‌کردن جریان برق پمپ‌بنزین به داخل چاله رفته که در آن به دلیل اتصالی سیم‌های برق جرقه و پس از آن آتش‌سوزی ایجاد شده است.

عباسی با بیان اینکه خوشبختانه دریچه‌های بنزین بسته بوده و مشکلی در فضای پمپ‌بنزین ایجاد نشده اظهارکرد: این مرد که داخل چاله بود به شدت دچار سوختگی شد. پس از وقوع این حادثه یکی دیگر از کارگران تاسیسات به منظور کمک به فرد حادثه دیده به داخل گودال رفته که وی نیز در پی این حادثه، سوخت.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران مقدار سوختگی کارگر اول را ۸۰ درصد و مقدار سوختگی مرد ۳۶ ساله‌ای که به کمک وی رفته بود را ۴۰ درصد اعلام کرد و گفت: با توجه به اینکه ۸۰ درصد سوختگی درصد بالایی است احتمال فوت این مصدوم وجود دارد.

به گفته عباسی امدادگران دو مصدوم حادثه را به بیمارستان شهدای یافت‌آباد منتقل کردند.

 

Ali♥ بازدید : 1392 پنجشنبه 13 مهر 1391 نظرات (1)

مفهوم PLC چیست؟

همانطور که در پیش اشاره شد PLC مخفف عبارت Programable Logic Controller به معنی کنترل کننده های منطقی قابل برنامه ریزی است. دستگاه PLC را می توان به یک کامپیوتر شبیه دانست اما باین فرق که برای منظور خاصی برنامه ریزی شده است.

دستگاهای PLC جایگذینی مناسب برای مدارات فرمان الکتریکی درکلیه فرآیند های صنعتی می باشند، که کنترل فرآیند رابه صورت منطقی انجام می دهند.

 

Ali♥ بازدید : 248 پنجشنبه 06 مهر 1391 نظرات (0)

اولین تلفن همراه موجود در ایران متعلق به ناصرالدین شاه بوده است.


شکل و شمایل این تلفن همراه که در سال 1230 تولید شده است، به تلفن‌های همراه امروزی شباهتی ندارد.

این تلفن همراه در سفرها همراه ناصرالدین شاه بوده و در زمان نیاز به کابل‌های کشیده شده بین راه وصل و با مخاطب مورد نظر تماس تلفنی برقرار می‌شده است.

این تلفن دارای راهنمای فارسی بوده و ساخت کارخانه البیس شهر زوریخ می‌باشد.
 
Ali♥ بازدید : 216 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (1)

آنجلینا جولی هنر پیشه مشهور هالیوود و سفیر صلح سازمان ملل که اخیرا برای بازدید از آوارگان سوری در مرزهای ترکیه و سوریه به ترکیه سفر کرده بود ، برای درمان بیماری کبد خود با یک پزشک حاذق ترکیه ای مشورت کرد.

 

روزنامه پستا (posta) ترکیه روز گذشته از ملاقات محرمانه آنجلینا با یک پزشک ترکیه ای در آنکارا خبر داد.

بر اساس این گزارش پروفسور ” یامان توکات ” پزشک فوق تخصص ترکیه ای برای معاینه جولی از استانبول به آنکارا می رود و مدارک پزشکی آنجلینا جولی را مورد بررسی قرار می دهد.

ظاهرا جولی به هپاتیت C مبتلاست و بخش های زیادی از کبد خود را از اثر ابتلا به این بیماری از دست داده است و پزشکان به وی گفته اند در صورتی که عمل پیوند کبد انجام ندهد ، خواهد مرد.

جولی در ملاقات با پزشک ترکیه ای که در زمینه پیوند کبد در جهان نام پرآوازه ای دارد ، نظر او را درباره وضعیت بیماری اش و نیز موضوع پیوند کبد درخواست کرده است.

جولی به پروفسور توکات گفته است : پزشکان می گویند اگر پیوند کبد انجام ندهم خواهم مرد ، چطور می توانم زنده بمانم ؟”

گفته می شود پروفسور توکات برای ویزیت آنجلینا جولی از استانبول به آنکارا رفته است و هنوز مشخص نیست نظر این پزشک صاحب نام پیوند کبد در زمینه مساله پیوند کبد جولی چیست.

جولی هم اکنون با “برد پیت ” یکی دیگر از مشهورترین هنرپیشه های هالیوود زندگی می کند و صاحب ۶ فرزند است.

Ali♥ بازدید : 315 چهارشنبه 05 مهر 1391 نظرات (0)

چگونه از پوکی استخوان جلوگیری کنیم ؟
وقتی جوان هستید احتمالا به‌جز مواقع سوانح و تصادفات یاد استخوان‌هایتان نمی‌افتید، اما خب چه بخواهید و چه نخواهید به ۵۰سالگی خواهید رسید و آن‌وقت مجبور هستید که به آنها فکر کنید.
 اما نکته مهم این است که بدانید هرقدر استخوان‌های شما قوی‌تر باشند دیرتر به پوکی استخوان دچار خواهید شد. پس باید از همین امروز، در هرسنی که هستید، به فکر آنها باشید.
داروهایی که قبلا محبوب بودند اما حالا…
استخوان‌ها بافتی زنده هستند و همیشه درحال سوخت‌و‌ساز، یعنی از سویی استخوان ساخته می‌شود و از سوی دیگر تخریب می‌شود. درجوانی سرعت ساخت بیشتر است و در دوران میانسالی سرعت تخریب بیشتر می‌شود و برای همین مسئله پوکی استخوان پیش می‌آید که این مسئله در زنان در دوران قبل از یائسگی شدیدتر است و نتیجه این می‌شود که نیمی از زنان بالای ۵۰سال جهان حداقل یک‌بار شکستگی استخوان‌های اصلی بدن خود را تجربه می‌کنند و ۲۰درصد از زنان بالای ۵۰سال هم دچار پوکی‌استخوان گسترده در کل بدن می‌شوند.
تا همین چندسال قبل تصور می‌شد استفاده از داروهای بیزوفسنونیت (مثل فوزامکس، آکتونل، بونیوا و…) هم برای پیشگیری و هم برای درمان پوکی استخوان مناسب هستند اما حالا همه مطالعات و تحقیقات جدید نشان داده که استفاده طولانی‌مدت از این داروها (بیشتر از ۵سال) باعث تضعیف استخوان‌ها، شکستگی‌ها و یک ضایعه وخیم در استخوان فک می‌شود.

Ali♥ بازدید : 296 سه شنبه 04 مهر 1391 نظرات (0)

 

 

جعفر بای، کارشناس آسیب های اجتماعی مرکز پیشگیری از وقوع جرایم اجتماعی در گفت‌وگو با برنا، گفت: روند رشد انسان ها در فرایند سن، زمینه های تغییر و تحولات مختلفی را در ابعاد گوناگون برای انسان ها به همراه دارد. رشد سنی گذر از وضع موجود به وضع مطلوب را رقم می زند و به اقتضاء سن هر فردی از بودن در حال شدن است و هر سنی برای انسان ویژگی های خاص آن سن را باید به ارمغان بیاورد.

 

وی افزود: آدمی در فرایند رشد پس از گذر از خردسالی و کودکی پا به نوجوانی می گذارد. نوجوانی از بحرانی ترین دوران عمر آدمی تلقی می شود که گاهی با کودکی مطالعه می شود و گاهی اوقات با جوانی.

Ali♥ بازدید : 288 دوشنبه 03 مهر 1391 نظرات (0)

محققان با مطالعه مغز شواهد جدیدی یافتند که توضیح می‌دهد چرا مقاومت در مقابل خوردن شکلات بسیار دشوار است.
براساس تحقیق جدیدی که در مجله "زیست شناسی امروز" منتشر شده، میل به خوردن بیش از حد شکلات به عنوان
یک خوردنی چرب، شیرین و لذیذ به بخش غیرقابل انتظاری از مغز و تولید یک ماده شیمیایی طبیعی و شبه افیون باز می گردد.

الکساندرا دیفلیسینتونیو از دانشگاه میشیگان به عنوان عضو این گروه تحقیقاتی مغز
اظهار داشت: مغز بیش از چیزی که قبلا تصور می شد، دارای سیستمهای وسیعی است که افراد را به بیش از
حد خوردن وادار می کند و شاید این امر یکی از علل مصرف بیش از حد غذاوچاقی در دنیای امروز باشد.

تیم تحقیقاتی وی این اکتشاف را با مطالعه روی موشها به دست آورده است
آنها به موشها دارویی دادند که مستقیم به یک منطقه مغزی به نام نئوستریاتوم منتقل می شود.
این حیوانات که دارو را دریافت کرده بودند تعداد شکلاتهایی که در مقایسه با گذشته مصرف کردند را دو برابر کردند،
درنتیجه دانشمندان کشف کردند که ماده شمیایی طبیعی و شبه افیون enkephalin
در همان منطقه از مغز این موشها تولید و موجب شده که آنها تمایل بیشتری برای خوردن شکلات داشته باشند.

براساس اظهارات محققان مسئله اصلی این نیست که ماده شیمیایی enkephalin
یا داروهای مشابه موشها را وادار به خوردن شکلات بیشتر کرده اند،
بلکه مسئله اصلی اینجاست که مواد شمیایی مغز تمایل و انگیزه آنها را برای خوردن بیشتر افزایش داده است.

نتایج این تحقیقات نشان دهنده نقش گسترده و مهم منطقه نئوستریاتوم است و همانطور که محقق این تیم تحقیقاتی
اظهار داشته است این منطقه از مغز به این حرکت ارتباط مستقیم دارد.
این نتایج در موشها می تواند اطلاعاتی را درباره تمایلات خوردن بیش از حد در انسانها نیز منتقل کند.

براساس اظهارات الکساندرا دیفلیسینتونیو، همین منطقه مغزی که در این آزمایش بررسی شد
زمانی که افراد فربه و چاق غذا می بینند و زمانی که معتادان مواد مخدر می بینند فعال می شوند.
به نظر می رسد که نتایج این تحقیقات در موشها به این معنا است که این انتقال دهنده های عصبی ممکن است
برخی از انواع مصرف گرایی بیش از حد در غذا و اعتیاد در افراد را ایجاد کند.

محققان اکنون امیدوارند که بتوانند پدیده ای را آشکار کنند که به ما کمک کند در مقابل این مسئله
کنترل بیشتری داشته باشیم، چه اتفاقی در مغز رخ می دهد اگر ما از کنار رستوران محبوب
خود عبور می کنیم و توجهی به آن نداشته باشیم.

Ali♥ بازدید : 228 یکشنبه 02 مهر 1391 نظرات (0)

توهین به شخصیت والا پیامبر، رسول گرامی اسلام (ص) به همان اندازه که تهیه کنندگان، کارگردان و حامیان فیلم موهن را منفور جهانیان کرد، شرکت آمریکایی "گوگل" را نیز به همان میزان بدنام نمود.

گوگل به هیچ عنوان حاضر به حذف فیلم توهین به پیامبر اسلام (ص) از ی*وتوب نیست .

از این رو تمام مسلمانان جهان روز 24 و 25 سپتامبر یعنی روز 3 و 4 مهر رو روز تحریم گوگل نامگذاری کردند .

و اگر به پیامبر محمد مصطفی (ص) اعتقاد دارید . در این روز در گوگل سرچ نکنید.

طبق برآوردها انتظار می رود بر اثر این ابتکار بجا، ارزش شرکت گوگل با افت قابل توجهی مواجه شده و خساراتش به میزانی نزدیک به ۲۱۰ میلیون دلار برسد.

بیایید تا با هم ضربه سنگینی به توهین کنندگان و حامی آن وارد کنیم.


از تمامی دوستان تقاضا میشود به خاطر دین خود به خاطر اعتقاد خود این مطلب را در تمامی فروم ها انجمن ها سایت ها و ... اطلاع رسانی کنند.

Ali♥ بازدید : 1028 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (1)

این مطلب فقط جنبه شوخی و خنده داره پس لطفا جو گیر نشید ….

 

چادر سرتون کنین رو بگیرین برین تو خیابون به خانومای بد حجاب تذکر بدین. سکته می کنن

یه آگهی استخدام از طرف یه شرکت معتبر با مدت تماس یک هفته تو روزنامه بدین شمارشم بذارین.

ﺗﻮﯼ ﺗﺎﻛﺴﯽ ﺍﮔﻪ ﻛﻨﺎﺭﺕ ﯾﻪ ﺩﺧﺘﺮ ﻧﺸﺴﺘﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﻛﻪ ﺧﻮﺍﺳﺘﯿﻦ ﭘﯿﺎﺩﻩ ﺑﺸﯿﻦ ، ﺑﻬﺶ ﺑﮕﯿﻦ ﻣﮕﻪ ﻧﻤﯿﺎﯼ ؟
ﺍﻭﻥ ﻫﺎﺝ ﻭ ﻭﺍﺝ ﺷﻤﺎ ﺭﻭ ﻧﮕﺎﻩ ﻣﯽ ﻛﻨﻪ .
ﺑﻬﺶ ﻓﺮﺻﺖ ﻧﺪﯾﻦ ﻭ ﺑﮕﯿﻦ : ﭼﻪ ﺯﻭﺩ ﺟﺎ ……ﺯﺩﯼ؟
ﺑﻌﺪﺵ ﺩﺭ ﺗﺎﻛﺴﯽ ﺭﻭ ﺑﺒﻨﺪﯾﻦ ﻭ ﺑﺮﯾﻦ

اگر کسی توی خیابون تف انداخت بلافاصله صورتتون رو بگیرید و بگید «اخ» (یعنی آب دهن طرف افتاد رو صورتت و میتونید دعوا راه بیاندازید).

دوست دخترتان را به بیرون ببرید و از مسیرهای دارای گشت ارشاد گذر کنید تا قلب دوست دخترتان بایستد و موجب خنده و شادی شما شود.

قبل از اینکه قربانی بره حموم برید تو حموم سر دوش رو باز کنید(قسمتی که پیچی هست) بعدش تا اونجایی که میشه کره بچپونید توش ولی حواستون باشه زیاد نریزین که سوراخاشو بند بیارید.. خوب حالا ببندینش و منتظر شید طرف بیاد دوش اب گرم بگیره و حسابی چرب بشه

دومین باری که با دوست پسر/دوست دخترتون قرار دارید ، از این پودرا هست که ایجاد دل پیچ و اسهال می کنن ( مُسهِل ) همراتون ببرید و آب میوه یا قهوه ، … بخواهید و وقتی برای هر دو نفرتان خرید در فرصتی مناسب پودر را در آب میوه اَش یا … ریخته و صبر کنید و لذت ببرید
توجه : اگر رابطه تان ادامه دار بود هیچ وقت اعتراف نکنید

Ali♥ بازدید : 267 شنبه 01 مهر 1391 نظرات (0)

پلیس شهر نیویورک که چندیست مسلمانان، مراکشی ها، و تظاهرکنندگان را مورد هدف خود قرار داده است، این بار دست به کنترل طیف گسترده تری از شهروندان این شهر یعنی زنان زده است.

 روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که در واکنش به یک سری تجاوزهای اخیر در پارک اسلوپ شهر نیویورک در مجاورت بروکلین، افسران پلیس مستقر در این محل، زنانی را که احساس می کنند وضعیت پوشش نامناسبی دارند متوقف ساخته و به آنها تذکرات لازم برای تغییر در نوع لباس شان را می دهد.

یکی از زنان رهگذر در مصاحبه با وال استریت گفت: «او به لباس من اشاره کرد و گفت: آیا فکر نمی کنی که دامنت کمی کوتاهه؟ او همچنین به لباس های زنان دیگر اشاره کرده و گفت که آنها بخش زیادی از بدن خود را عریان گذاشته اند.»

این زن افزود که پلیس به وی گفته است که این نوع پوشش وی سبب می شود تا تجاوزکنندگان بتوانند به راحتی وی را هدف قرار داده و مورد اذیت و آزار قرار دهند. این نوع عملکرد نیروهای پلیس شهر نیویورک در واکنش به ده تجاوز جنسی است که از ماه مارس امسال تاکنون رخ داده است.

رییس پلیس شهر نیویورک پائل براون در ایمیلی به مجله وال استریت گفت: «این پلیس نیست که به زنان می گوید چه چیزی را نپوشند… بلکه تنها به آنها خاطر نشان می کند که در بخش عمده ای از این تجاوزها، افراد متجاوز به زنانی حمله کرده اند که دامن های کوتاه و لباس نامناسب به تن داشته اند»

جسیکا سیلک عضو سیف اسلوپ، گروهی که در اعتراض به این تجاوزها شکل گرفته است، می گوید که چنین تعاملاتی بین پلیس و شهروندان «کاملاً نامناسب» است.

وی می افزاید: «متأسفانه این کار می تواند تبدیل به تعاملی متداول بین زنانی شود که مورد حمله قرار گرفته اند، اما پیام آن نباید این باشد که شما نباید دامن بپوشید. بلکه پیام این کار باید این باشد که راه هایی وجود دارد که شما می توانید به وسیله آنها از خودتان محافظت کنید.

Ali♥ بازدید : 851 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

عشق یعنی یک استخوان و یک پلاک

سالهای سال تنهای تنها زیر خاک . . .

هفته دفاع مقدس گرامی باد

.

.

.

چشم پاک دختری از جمله‌ای تر مانده است / چشم‌های پاکش اما خیره بر در مانده است

روی دیوار اتاق کوچک تنهایی‌اش / عکس بابایش کنار شعر مادر مانده است . . .

یاد و خاطره شهیدان گرامی باد


Ali♥ بازدید : 1051 دوشنبه 27 شهریور 1391 نظرات (0)

 

ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر بر شما مبارک

 دختری نباش که به مردی نیاز داره

دختری باش که مردی به اون نیاز داره

و این دو باهم خیلی متفاوتند  . . .

روزت مبارک

.

.

.

دختران فرشتگانی هستند  از آسمان

برای پر کردن قلب ما با عشق بی پایان

این روز بر دختران دیروز و مادران امروز مبارک . . .

.

.

.


 

Ali♥ بازدید : 917 جمعه 17 شهریور 1391 نظرات (0)

مرد کشاورزی یک زن نق نقو داشت که از صبح تا نصف شب در مورد چیزی شکایت میکرد.

تنها زمان آسایش مرد زمانی بود که با قاطر پیرش در مزرعه شخم میزد.

یک روز، وقتی که همسرش برایش ناهار آورد، کشاورز قاطر پیر را به زیر سایه ای راند و شروع به خوردن ناهار خود کرد.

بلافاصله همسر نق نقو مثل همیشه شکایت را آغاز کرد. ناگهان قاطر پیر با هر دو پای عقبی لگدی به پشت سر زن و در دم کشته شد.

در مراسم تشییع جنازه چند روز بعد، کشیش متوجه چیز عجیبی شد.

هر وقت یک زن عزادار برای تسلیت گویی به مرد کشاورز نزدیک میشد، مرد گوش میداد و بنشانه تصدیق سر خود را بالا و پایین میکرد.

 اما هنگامی که یک مرد عزادار به او نزدیک میشد، او بعد از یک دقیقه گوش کردن سر خود را بنشانه مخالفت تکان میداد.

پس از مراسم تدفین، کشیش از کشاورز قضیه را پرسید.

کشاورز گفت:

خوب، این زنان می آمدند چیز خوبی در مورد همسر من میگفتند، که چقدر خوب بود،

 یا چه قدر خوشگل یا خوش لباس بود، بنابراین من هم تصدیق میکردم.

کشیش پرسید، پس مردها چه میگفتند؟

کشاورز گفت:

آنها می خواستند بدانند که آیا قاطر را حاضرم بفروشم یا نه

 

Ali♥ بازدید : 288 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

چرا فکر می کنی چون پسری باید همیشه ناز بخری؟

عزیز من! یاد بگیر که تو پسری!یاد بگیر که دنیا دست تو هست!

یاد بگیر که به خاطر جنس مونث غرورت رو زیر پا نذاری همون طور که اون نمیذاره

اون خیلی بیجا می کنه تورو ناراحت کنه!

خیلی بیخود می کنه که در مورد تو تصمیم میگیره !

 اصلا برا چی به یه موجود مونث اجازه می دی که با زیبا کردن خودش وارد زندگیت شه؟ شادی زندگیتو ازت بگیره؟!

عاشق کی داری میشی؟ عاشق یکی که هنوز نمیدونه واسه چی تو رو دوست داره؟ به خاطر پولت ؟به خاطر معرفتت؟

 به خاطر مرد بودنت؟به خاطر وجدانت؟ یا به خاطر بر طرف کردن نیاز های خودش ؟

به خاطر این که از مرد نامرد مارک دار میسازه؟

به خاطر چی؟

کجا نوشته که باید ظاهرت رو به خاطر جنس مونث عوض کنی؟ اونم بر طبق میل اون

مرد باش! مردونه فکر کن! مردونه احساس کن!

مردونه استدلال کن! مردونه زندگی کن!

مرد باش، و افتخار کن که مردی!

Ali♥ بازدید : 262 پنجشنبه 16 شهریور 1391 نظرات (0)

استاد سختگیر فیزیک اولین دانشجو را برای پرسش فرا میخواند و سئوال را مطرح میکند
شما در قطاری نشسته اید که با سرعت هشتاد کیلومتر در ساعت حرکت میکند و ناگهان شما گرما زده شده اید، حالا چکار میکنید؟

دانشجوی بی تجربه فورا ً جواب میدهد:
  من پنجره کوپه را پائین میکشم تا باد بوزد.

اکنون پروفسور میتواند سئوال اصلی را بدینترتیب مطرح کند:
حال که شما پنجره کوپه را باز کرده اید، در جریان هوای اطراف قطار اختلال حاصل میشود : و لازم است موارد زیر را محاسبه کنید
محاسبه مقاومت جدید هوا در مقابل قطار؟
تغییر اصطکاک بین چرخها و ریل؟
آیا در اثر باز کردن پنجره، سرعت قطار کم میشود و اگر آری، به چه اندازه؟

حسب المعمول دهان دانشجو باز مانده بود و قادر به حل این مسئله نبود و سرافکنده جلسه امتحان را ترک کرد.
همین بلا سر بیست دانشجوی بعدی هم آمد که همگی در امتحان شفاهی فیزیک مردود شدند.
پروفسور آخرین دانشجو را برای امتحان فرا میخواند و طبق معمول سئوال اولی را میپرسد:

شما در قطاری نشسته اید که با سرعت هشتاد کیلومتر در ساعت حرکت میکند و ناگهان شما گرما زده شده اید، حالا چکار میکنید؟

این دانشجوی خبره میگوید؛ من کتم را در میارم.
پروفسور اضافه میکند که هوا بیش از اینها گرمه.
دانشجو میگه خوب ژاکتم را هم در میارم.
هوای کوپه مثل حمام زونا داغه.
 
دانشجو میگه اصلا ً لخت مادر زاد میشم.
پروفسور گوشزد میکند که دو آفریقائی نکره و نانجیب در کوپه هستند و منتظرند تا شما لخت شی.
دانشجو به آرامی میگوید:

میدانید آقای پروفسور، این دهمین بار استکه من در امتحان شفاهی فیزیک شرکت میکنم
واگر قطار مملو از آفریقائیهای شهوتران باشد، من آن پنجره لامصب را باز نمیکنم.

تبادل بنر با ما

تبادل بنر و لینک با تمام سایت ها و وبلاگ فقط باید امار خوبی داشته باشند

برای تبادل بنر با ما روی عکس زیر کلیک نمائید


تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 352
  • کل نظرات : 65
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 114
  • آی پی امروز : 192
  • آی پی دیروز : 111
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 168
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 705
  • بازدید ماه : 590
  • بازدید سال : 22,129
  • بازدید کلی : 356,474